我的網誌清單

2017年8月25日 星期五

睡來還可,碗痛肩痛週身骨痛,老婆放假,中午大家樂,行轉沙田買滿載,行得CC,麥記雪糕,晚兩人食麵.

昨晚7點半鐘,個女來電,大概睇到F,B講及,姿姿助助話我隧道事件?我一句話,無事呀,便交由佢老母同佢講.
飯後還是與腦為伍,這晚夜咗才感覺到左邊膊頭同手碗酸痛無力,大概跌時全程用左手來支撐,撐得太累卦?
這晚11點多以經上床,還是12點才瞓,夜所一劑便瞓到0622醒,膊頭手碗依然,去個所關冷氣返床再瞓過.可惜瞓不返,胡思亂想輪,手機賴床.
8點鐘千禧年代,天鴿馬後砲,澳門慘情,唉!講就天下無敵,聽陣0836起來,老婆放假,重係打孖兩日,手痛肩痛週身攰,都唔諗咁多?
起來陽光普照,搞搞曬晾梳洗,早餐乜都無,鮮奶剩番啲,麵包得兩塊,為有摷摷料,有料就盡出,見要煲滾水,順便剃埋啲鬍鬚,0930早餐搞掂.


叫聲手機賴床老婆,食就起來,我就邊食邊上網,餐後1008量血壓126/70-57,
辦妥大少事務,老婆上網佢遊戲,我就坐一邊恰眼睏.
12點多同老婆外出行吓,都係諗住行公園,行到單車場,個場還未清完,重係圍住彩帶,都係咪啦?不如移走我兩部單車先,

搞掂就走入商場洗手.
都1點多啲鐘?不如食中午好過,咁就大家樂兩份食個飯,叫個鴛鴦炒飯34蚊,加個菜7蚊,同老婆兩份食.

吃後老婆話要買洗衣液,廁紙同食油喎?嘩!買咁多嘢?老婆話回家拉部車囉?經過昨日水浸隧道一役,肩痛手碗痛,週身攰無力,老婆都醒目,叫我在地下等,佢上樓攞車仔喎?
老婆上樓攞車仔在其間,見同座個拾荒呀婆,見佢日日摷垃圾筒,不如至電個老婆,問老婆有無廢紙同鋁罐,比啲佢啦,咁啱係有?就叫老婆順手拿下來,個呀婆就話祝我100歳喎,唉!嘥氣.
老婆還未下到來,口痕問吓呀婆乜來頭?你同邊過住呀,佢話同個仔喎,話個仔工業意外跛咗喎?又問吓佢?未來這裡住又那裡來呀?打仗時在順德,父母C咗,被人呃咗去常平喎?轉轉落咗來香港喎囉?唉!呀婆講嘢唔清唔楚?只見佢日日開工,摷垃圾筒,從來未見過佢有親人一齊?老婆來到比咗啲廢紙同鋁罐過佢,哈!佢話我老婆99歳喎.嘥氣,總之每人有每人故事.
離開呀婆,天氣實在太熱,人又攰都唔願行,就搭程車過市中心.過到去就行藥房,超市,一路睇一路格住價.
一直行去759,今日759得超低價7折,其他就9.5折,個場就冷清清無乜人?望吓啲貨,全部加咗價,變相8折咁啦?鮮奶屋企無晒貨,一定要買,勉強一掃113蚊,.
購物期間,whatsapp響,今晚兩個唔食喎?回覆後,話之你啦.

離開759就要買食油,今回消費月刊話,好多隻油至癌喎?於是同老婆拿住部手機,跟網上係咁對,到選定目標,又輪到格價.
揾完佳寶揾百佳,都係佳寶平啲?唉!誰知返回佳寶,牌就寫住5.5KG,但桶油得5KG,有無搞錯呀?足之都係返回百佳買,原來5.5KG係舊貨,新貨無加多500G,同價多500G當然買啦.

買完油就輪到買廁紙,行咗好幾間藥房,無間有一條條廁紙賣?諗起內地水客區,又阻地方內地客邊會買吖?都不用揾走人.
行得我CC去到巴士站,剛好有車,樓下無位,實在太累,幾大上樓揾位坐,佢老味後生搖搖,人坐個位背包坐個位,啲呀婆呀伯上到來,條友炸炸帝帝,面向窗外,正人渣.

返到來企樓下,老婆話食雪糕喎?同老婆又走進麥記,兩杯雪糕8蚊,重整個特價雞腿包12蚊.

吃過唞輪上惠康,老婆話唔上啦,我話要買早餐麵包呀,買包麥方包9.9蚊,哈!見廁紙特價,同藥房只差一蚊,梗係買埋啦,抽兩條送紙巾49.8蚊

回家1815,攰得我唔願郁,
累得要C下,1928來煮食,料有夜香花,兩隻鮑魚麵,兩隻雞蛋.

夜香花煎蛋,鮑魚撈麵兩個人食,餐後香蕉.

食完隻蕉好唔願郁,長長篇BLOG還未寫?到寫咁啱雅虎直播港超聯足球,傑志對東方,
唉!香港足球要輪落到互聯網直播,真係可悲.
結果睇埋場波才來寫我長長篇BLOG,一寫又12點鐘,唉!可悲係我.

8 則留言:

  1. 個女都係關心你, 所以先專登打黎問候吓! 總好過睇倒都當睇唔倒o既!
    兩個人買咁多野, 真係攞到氣咳呀!
    原來你有條LINK睇邊d油至癌, 等我去睇吓先, THANKS!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,過度關心囉,哈!行餐懵買餐懵,最慘昨日搏晒命,今日辛苦才來料.
      係呀,喱個叫連結,寫blog好玩在喱啲,哈!不過好多嘢我重係唔識.

      刪除
  2. 啊! PK中左, 我習慣用獅球嘜d油, 諗住佢標榜香港做會安全d添!
    不過我又咁諗, 若果買隻唔在尼個名單內o既油, 咁佢又係咪在60款測試名單內呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!嘥氣,睇唔到聽唔到,不用挑餐懵,好似午餐肉咁,知道食少啲啦,食埋佢轉第二樣囉.

      刪除
  3. 溫馨提示,唔好用粟米油呀。最好用花生油,芥花籽油葵花籽油都可以。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!眾說紛紜,我個女同你掉轉,花生油肯定OK,不過最貴係佢,我覺得樣樣都化學成份囉,唉?邊有咁多花生,粟米,介花?吖,不過唔食,食乜呀?盡量啦.

      刪除
  4. 你周身痛有無食D藥,止吓痛呀。
    見你先買油又再去格其他價,當然辛苦啦。
    寫blog辛苦,可以不每日寫,唔攰才寫LU.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,昨日隧道無情力過後,夜點才來料,兼夾又買嘢行咁多路,今日終於要食粒消炎藥,稍後才好得多咋.
      寫開寫埋佢囉,過咗會忘記,

      刪除