我的網誌清單

2017年8月2日 星期三

我的心臟病歷程(2)二手術通波仔失敗

我的心臟病(2)二手術通波仔.
2006年4月18日.
昨晚被隔鄰床吟到瞓不好,5點鐘以經醒,要抽血没早餐食,後來又話可以食,心口還是有點唔舒服.
醫生巡房,說要做心導管喎?話一條龍加埋個支架,好一點的,有藥水的要6萬元,普通的3萬6千元喎?叫稍後答覆佢喎?聽見心都實埋.

10點多鐘老婆帶同日用品同麵包來,傾咗好一陣,老婆就番工.
老婆走後,走去沖個涼,心口都無乜大問題,只係微微頂住唔舒服,醫生來問決定成點?咁大件事,問吓個女先啦,於是至電個女,等個女同佢講,直接啲更了解.
後來我同個女講,佢係醫生,要信佢,之後就薟字,一共兩張,一張通波仔加支架,另張萬一通波仔失敗,外科手術接手跟進.
到晚上兩姐弟到,都無乜說話好講,坐咗好一會都走,這晚早早便瞓.

2006年4月19日
睡得很好下7點鐘醒,可能太累一覺天光,早餐一碗粥一塊麵包,非常難食,咬兩口就食回老婆買來的麵包,餐後就開始禁水禁食,等做手術.


社署問過明白
10點鐘老婆到,手術要相金先惠,一同落二樓交手術儀器費,落到二樓見有社會福利處,心諗?試吓都好喎?於是入去問吓,好快便有社工接見,講輪開場白,就講申請資格,聽咗陣唔駛諗,落根本無可能,我們都起身走,佢又話重有得相量喎?我話唔駛啦.

手術儀器費6萬
離開社署便去出納處交錢,諗吓咁大筆錢,碌咭都好啵?收錢位小姐好好人,提醒我若果到時筆錢用不著,退錢就退回信用咭戶口,咁筆錢就攞唔返,就要消費喎?經佢一提,萬一不用通波仔加支架,咁嘛大鑊?真係好謝位小姐提醒,兩公婆用EPS付錢,EPS最多5萬,咁就老婆1萬我5萬.

付錢後返回9樓病房,但還未知幾時做手術?於是叫老婆先行去探外母,到時再通知才來.
到1點45分護士來叫可以落手術室,於是至電個老婆來,到落到手術室,原來重要等?等咗好耐,無辦法,為有叫護士幫忙,通知我老婆我的位置.

手術通波仔加支架失敗
3點45分終於輪到,手術室同樣面對兩個螢光幕,過程不太痛下,不用半小時便做完,醫生即時同我講,手術做不成,因為三條都血管都塞,聽咗個人呆咗一陣,好失望?做咗咁多嘢,倒頭來做唔到?
又話要交過外科做搭橋手術喎?嗰時真係好驚,不知點算好?又另位手術醫生埋來同我講,又唔係無可能嘅?叫我慢慢想清楚才決定?唉!我真不知他們說什麼?一個話唔做得,一個話唔係無可能做?

在手術室內等咗好耐,護士才來同我鬆個大動脈個夾,才推我出走廊,等工作人員推我回病房,老婆以經在等,同老婆講手術失敗LU.

轉病房8D
但今次不是推回9A,係推咗去8D15號床,而老婆就回9A拿回我的物品,又買咗個飯盒,麻煩護士幫忙叮熱食,這時個女到,兩母女安頓好我之後都走.

走後不久個仔放工到,無乜說好講,為有說些教訓說話,叫他凡事要真惜,他都肯聽吓,有啲悔意?說會生性喎?他走後由於傷口薄弱,不能過份郁動,好辛苦下才捱至天光.

11 則留言:

  1. 諗住可以好似1994年咁通吓加支架就搞掂, 忽然又唔得要做外科手術, 真係好失望, 亦嚇怕啦! 好彩已經雨過天晴啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,當時真係好驚,搭橋要劏開個胸口,胸骨都要切開,在小腿拿條血管,然後心臟搭通佢,嗰種痛苦永遠都唔會忘記.

      刪除
  2. 看完也覺很擔心,無野Lu, 現在2017一切安好,順利過度。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好驚,所以頻頻要食木耳,就係咁解.

      刪除
    2. 唔駛太擔心, 我前姐夫個父親六十幾七十歲做過搭橋, 而家九十五,早前都重行得可以自理, 係上個月感冒先入院, 好彩瞓兩個星期都出左院lu, 不過我認識幾個通過波仔O既朋友, 食野都比較清淡, 而金寶叔你呢.... 比較重口味左D 啫! :P

      刪除
    3. 一路寫一路諗番當時情況,真係好心刻,都係咁見步行步囉,都顧唔到咁多,要嚟都不只心臟一樣.

      刪除
  3. 金寶叔,我想問問,我老豆已經73,4歲,佢前3個星期又係3條血管塞晒,通完波仔之後食西醫後完全食乜嘔乜,D藥佢停左食先食到野落肚,但唔食藥我驚D血管又塞返。我想請教下你個段間點經歷?萬分感謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就無咁情況,計正唔關事,藥都係亞士匹靈之類,都係稀釋血液易通過啫,嘔真係唔知?我就食木耳,因為兩次經歷,都係食佢至今,好多年無復發過,好似今日咁,我又整劑食.等我摷番條原有藥方過你,或者你參詳吓.
      我今日做的木耳漿,只不過係我邏輯做的,或者你跟原藥方做囉.

      刪除
    2. http://www.oocities.org/yingzi7k/mystery.htm

      刪除
    3. 好,唔該晒,萬分感謝!

      刪除