我的網誌清單

2017年8月28日 星期一

睡來尚可,耳續點點鳴,眼瞓頂不住,三人下午茶,踏破鐵鞋十月初五街,晚飯三人食.

昨晚11點鐘難得睇到場英超,利記對阿先奴,又幾精彩吓,可惜下半場利記以經三球贈阿先奴,未打完場波12點半鐘我都瞓.
夜所一劑就瞓到今晨6點多啲鐘,手機賴床成9點起來,新抱剛啱起來梳洗,為有上住網等住先,外便雨繼續落,稍後又要處理廚房氹水,梳洗後搞早餐食,餐後0953量血壓129/73-53.
辦妥一切事務上網,續我回憶錄心臟,誰知一埋位,眼睏到不得了?頂不住要去瞓,就梳化一瞓12點幾鐘.
上陣網1317老婆以經返,老婆例攤番陣,我youtube完又都差不多3點鐘,拍醒老婆下午茶LU,個仔亦蒲頭,齊齊大家樂,
晏來有好處三人舒服啲,可以坐張4人枱有,誰知有人翩翩選中你,無聲無示坐下來,環顧4週吉位多?為有我走你獨享,老婆熱狗餐,我就至平米粉餐,個仔就炸髀通粉餐三位盛惠82蚊.

餐後遇朱太,愛講笑的我,你就好啦,一人獨享四人枱,今早收到條水浸片,摷咗好耐,硬係唔知發生響邊度?就係咁條片無轉發到出去,於是乎又研究吓?朱太睇見我手機條片,就問發生響邊度?我話唔知呀?就同佢講,見所有招牌都係繁體字?無乜可能係大陸吖?大陸起碼都有些簡體字?誰知有條伯父語氣稍重說,唔係叫簡體字,係叫殘體字,攪到中國文化無晒?
心諗,睬你都儍,政冶嘢你有你立場,誰對誰錯,又點能夠用你立場強加別人身上,嘥氣,做人起馬一句尊重都無,你話人無文化?我話你食古不化.講多無謂我都走,離開行超市,買有麥方包9.9蚊方特價啤梨份6蚊返歸.
回家1655繼續上網摷摷條水浸街片,抽絲剝繭下,才知摷到下面片對照.
原來係澳門十月初五街,



再上youtube摷摷,他媽的,條水浸街片才出現,唉!幾日來得個估字?

1940煮飯雪柜料,有旺菜,雞蛋,蜆肉,豬腩肉,蝦米同粉絲.
2029開飯,三個人食,飯後果啤梨.

6 則留言:

  1. 你都遇過幾次, 明明有吉位, 但d人都坐埋黎!
    唔知會唔會係有d人怕自己單獨坐, 其他人會覺得佢無朋友, 好孤獨咁?
    讀中學時我都怕, 所以唔會單獨食午飯, 後來年紀大左先覺得無乜野呀, 重自由d添! :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能習慣要坐嗰度囉,有誰喜歡同陌生人坐吖,由其面對面,所以我坐親肯定同老婆打對面.
      好似上次個女人明明前面無人,個伯父問,佢劈大眼在我面前說有人呀,總知人老咗無人喜歡,我唔會問架,有位作勢坐吓,佢話有人才走咋,要問賺面懵懵口口糠.現今做人要醒目,要保護好自己,免得吃虧.

      刪除
    2. 其實我都驚同陌生老男人打對坐, 因為有次食麵, 我食緊, 佢食完在撩牙, 都無所謂, 但佢竟然將撩出黎o既殘渣, 隔在碗邊, 唔係一野, 係不停, 啊! 真係乜野胃口都無哂囉!
      不過我都唔會生人霸死地o既, 只係希望唔好再遇到尼一幕!

      刪除
    3. 梗係啦,三唔識七面對面,幾咁尷尬,哈!如果食相差,哈!乜胃口都無,所以永遠我都係面對我老婆,真奇怪有啲夫婦平排坐,唉?
      有次個女人,明明前面無人坐,伯父問到話有人囉.
      所以我們走都好比面,老婆揍餐來我,我示意老婆走位先,我坐陣才走,無謂另人尷尬,個街坊問我點解走,我話事實我們三個人,無理由唔比人坐,街坊豎起手指公,說我啱.

      刪除
  2. 有些人真的不通氣,他迫落你張枱坐,認真不識做。
    我都認為簡體字没有了中國文化,但不會在大衆面前和人爭論。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!係呀,做人要醒目囉,大家都想鬆動啲舒服啲.
      我鐘意繁體字,好靚,好似日本,韓國字,都唔知似乜,你唔鍾意不能要學你唔鍾意,尊重最緊要,不過咁簡單問題,好多都係咁,所以我都好緊慎,兩句唔認同,我都費事講下去,成日同自己講,你又改變佢唔到,拗來賺嘥氣.

      刪除