我的網誌清單

2015年5月2日 星期六

游水500m,麵包加價,榴槤今年第一次,驚訝萬分,晚飯三人食.

日日如是朝朝一樣,老婆瞓醒我亦醒,老婆返工,我烏烏吓,吃過早餐搞掂一切事務,上輪網就閉上眼睛聽電視,今日無十月圍城,對眼更閉多粒鐘,閉完步步驚情看午間新聞.
新聞後係時候過源禾路游水,大池依然在維修,還是行舞雷公遠嘅副池游,人又特別多,狀態又唔多好,周時碰碰撞,左閃右被認真唔暢快,狀態唔好飲咗兩口水,游吓唞吓,捱夠500m走人. 
離開泳池點3半鐘,過大圍行街市,無嘢啱買就行惠康,執份特價蕉6.4蚊,看見榴槤心郁郁,9.5蚊磅貴就貴啲,不過街市都要9蚊,老婆又愛食,咁就挑個細細過吓癮,一秤37.1蚊,貴既呢?是但啦,又無預備環保袋,為有塞落游水袋,離開惠康櫻桃買早餐方包,加價終於殺到,8蚊賣9蚊.
返回樓下街市買個椰菜3.5蚊返歸.
回家放下買來東西便上網,打開個卜一看嚇襯,成15個留言待審核?心諗何來會咁多留言?唔通真的殺到,仔細一看驚訝萬分,原來個個都係好blog友,有好多從未留過言,有啲雅虎時代,更有初學寫blog年代,句句都係關心話,一時間真係不懂自己心情,原來背後咁多人支持同鼓勵,在這裡充心感謝大家.

今晚餐料有幾日前食剩魚卵,椰菜食大半個3蚊,雞鎚兩隻6蚊,雞蛋3隻3蚊.
 
這是早幾日前買的魚卵,只不過10蚊雞.
 煎香食咗兩餐,由於高膽固醇,不敢多吃.
 

今晚餐料有食剩煎香魚卵,椰菜食3/4個3蚊,雞鎚肉6蚊,雞蛋3隻3蚊.
 雞鎚肉炒椰菜.
 魚卵蒸水蛋
 
食剩魚卵.
 三個人食.

 飯後榴槤,麻麻唔太甜.

13 則留言:

  1. Uncle Tong, 真係發生乜事?八卦中.....:)
    你我都不經不覺係网路識左幾年,祝願一切安好... Michael

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時無事,下來唔知?網絡上乜人都有,我在光,你見我咁大動作就知乜事.
      又或者真係無事.

      刪除
    2. 未到咁地步,所做以防萬一啫,算啦,不再講啦.

      刪除
  2. 金寶叔,我昨日行金寳徑在吉豬隔離少少街市買左一個榴連,問佢幾錢一磅,檔主説十五元一磅,買了一個四磅細細的,因為很想食,如果拎返屯門家坐巴士一陣味驚臭到人,之後去左一個網球場隔離的公園,食左先回家,今年第一次食亦是第一次在公眾地方食!個榴連夠熟又甜,正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!金寶徑,開玩笑,我講你又講?榴槤初出好貴,唔捨得食,咁貴好在靚咋,唔係賺谷氣,買咗唔開好啲,開就一車都係,我一家人都喜歡吃.

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,太老實忘晒形,自以為幽默,誰知自掘墳墓,咁又未到你所諗地步,早點準備防範未燃啫,好啦,不要再提.

      刪除
  4. 金寶叔,網絡世界雖屬虛擬,但只要你一切是用真心付出,就必然會有知音人,交到知心網友,這點你實至名歸。我每天都默默看你的生活點滴,感覺很温馨,毫不矯揉造作,這就是真實的人生。活到老學到老,我真的很敬佩你與時並進的這份進取精神,值得借鏡!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得係啱,但係網絡上乜人都有,稍有錯處就毫不留情,無得解釋,同水一樣收唔返.
      哈!咁大頂高帽,真係唔識答你,睇吓你啲文筆,看吓自己墨水,都不敢多說,非常多謝你.

      刪除
  5. 真系好大副魚春喎!煎左炆其他菜又得。聽你講到好似發生左大事咁?你系咪爆左街市檔口機密呀?哈哈~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好抵食,哈!你總是愛講笑,好啦,無事.不要提喇.

      刪除
  6. 早晨, 其實想問, 那是什麼魚的魚春?

    回覆刪除