我的網誌清單

2015年5月30日 星期六

出埋編卜,游水900m,大圍拮嘢,晚飯煲粥炒腸粉,兩個人食.

晨早又醒,瞓不返5點鐘為有起來上網,6點鐘老婆返工,洗個面續寫我兩天遊記,寫至8點多鐘,才弄早餐食,吃後梳化看電視,看吓恰吓眼又12點多步步驚心,1點鐘看埋個午間新聞,就執整行裝去游水.
過到泳池1點33分,換妥泳褲上池面,行去舞雷公遠副池,太陽勁猛超曬,太陽傘下稍熱身便下水,先游300m唞陣又300m,再多300m湊夠900m起錨走人,返回更衣室2點45分.
搞掂一切換妥衫,見有個大約30歲男人,帶著個約6.7歲妹妹來,嘩!有無搞錯?個妹妹都細?何解還入男更衣室,個妹妹脫去條裙以經係泳衣,黑色好省鏡吓,條麻甩佬當佢面前照換露埋械,看條麻甩佬打扮極新潮,看似教練又或者父女卦?若果老人家同孫女來,我都唔怪得?但佢咁後生咁新潮,大概應該懂卦?其實泳池有家庭式儲物柜同更衣房,我都層勸解過啲老人家,去家庭更衣房,唉!都無謂多事?以經3點鐘,至電放工老婆,大圍食嘢兼買餸喎.
過到大圍剛好同老婆同步,同樣拮野食個飯餐,星期六人多,唉!無偈,同老婆孖住,坐正兩個滿枱文件面前,一買一賣解釋多多保險,真係擇駛,搞到我要捧著碗飯來食. 
飯後行街市,見麥記少有有吉位,同老婆又每人食杯軟雪糕,攤唞陣wifi吓繼續買餸.
 
買餸回程,經過海味鋪,見個哥仔伙記在卦鹹魚,一望有無寫錯呀?1000蚊斤曹白?於是多口問句1000蚊斤?哥仔話係呀,佢都話未見過咁貴,話喱條以經7佰幾喎,嘩!犀利.
推著部單車行到大圍站,見有咖啡派,得幾丁友在排,兩公婆又試飲,嘩!好嘢凍咖啡,做宣傳都算大杯,飲咗半杯,咖啡非我至愛,還是比老婆飲埋.

推著部單沿城河邊,一路踱回家,.
回家已經5點半鐘,買來的有蒜頭兩串5蚊,腸粉5蚊,芽菜2蚊.
 
今晚餐料有芽菜兩蚊,白果,腸粉5蚊,陳皮,鹹蛋,兩片魷魚翼同兩舊鹹鴨.
 
魷魚芽菜XO醬炒豬腸粉
 陳皮白果鹹鴨粥..
 
烚隻鹹蛋,兩個人食.
 餐後果續網民瓜.

8 則留言:

  1. 1000蚊斤鹹魚我真係唔捨得買嚟食◕‿◕

    回覆刪除
  2. 咁貴的鹹魚,真不懂欣賞。
    近期街道上也有見派咖啡,而且是凍的,也有大半杯,都幾好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 70年代年青時常過澳門玩,都有買過回來食,真係好食,煎同蒸都好正,嘩!成1000蚊斤?還以為標錯價?所以問吓,嗰然.
      試飲都咁大杯,少有.

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,全部連鎖快餐店都係咁,大無私樣,話之你,風氣係咁,事無忌憚囉.

      刪除
  4. 6,7歲都細啦. 有D阿媽帶成8-9歲既仔, 到我膊頭高, 入女廁咪一樣衰. 佢唔知自己個仔周圍望好猥褻. 好多高登仔都話記得同阿媽入更衣室, 入女廁....乜乜物物

    回覆刪除
    回覆
    1. 更衣室赤條條,男同男都尷尬啦,何況咁大個細路.

      刪除