我的網誌清單

2015年5月15日 星期五

清補涼煲豬展,兩色南瓜蒸水蛋,外賣豉油雞,芝士焗蕃茄,四人食,又母親節.

3點鐘老婆放工,依然大圍拮野等,老婆食個飯餐,我在家食過麵包就無食,餐後買餸,行轉街市買有特價香蕉7.7蚊,豆奶兩盒14蚊,蕃茄4隻5蚊,豉油雞半隻68蚊,薑一舊5蚊,還有方包9蚊.
回家準備菜料有,清補涼30蚊,豬展22蚊,蕃茄4粒5蚊,雞蛋一隻1蚊,皮蛋一隻2蚊,芝士兩片2蚊,南瓜兩片,外賣豉油雞半隻68蚊.
 
 外賣豉油雞半隻68蚊.
 
兩色南瓜蒸蛋.
 芝士焗蕃茄
 清補涼煲豬展

 
4個人食,今餐盛惠130蚊.
 
飯後果香蕉.
飯後夜點又母親節,食蛋糕.


12 則留言:

  1. CYY 一 金寶叔是不是未來女婿來食飯呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. CYY 一 金寶叔芝士番茄點整?

      刪除
    2. 哈!好易啫,切咗蕃茄,在面加上調味嘢,我就黑糊椒同些少糖,放下芝士入焗爐,芝士溶嘛OK.
      我就無用焗爐,調味後落鑊兩便煎,最後放芝士用光波爐烘烘囉.

      刪除
  2. 芝士焗蕃茄好正喎,估不到你地都好芝士。

    回覆刪除
  3. 哈哈,貴為你多年忠實fans,睇左前日$30一包清補涼,再睇你今日上文$68半隻雞,就唔洗睇下文已經知仔仔返嚟食啦!是嗎? 這就是為人父母者無私的愛,我也深深感受到!芝士蕃茄,好前衛的菜式,金寶叔都掂,勁!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!多謝,個湯同邊雞都係老婆主意,係個女至真,是但啦,最緊要開心.
      做芝士蕃茄都係參考人家,無乜橋妙,勁乜吖?

      刪除
  4. 又慶祝母親節!
    双色南瓜蒸蛋及芝士蕃茄,好西式。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!有人有心要補祝,嘛食餐飯囉.
      係呀,西嘢,見咁簡單又學整吓囉,幾好食架.

      刪除
  5. 芝士焗蕃茄幾靚仔喎~yman

    回覆刪除