我的網誌清單

2015年5月12日 星期二

早睡早起,老婆放假,沙角邨寄信,中央廣場食呀活,漫遊萬佛寺,晚飯兩人食.

昨日游水900m,到夜晚累得我CC吓,10點半鐘未夠,肥媽出場我都上床瞓,一覺今晨6點鐘都係醒,早睡早起,睡來算唔錯,老婆今日放假還在瞓,起來洗個面上網,開機第一眼看見這頁新聞.
https://hk.news.yahoo.com/-021056397.html
於是youtube摷摷,原來有套咁嘢,確係犀利,簡直鬼斧神工.

看完輯嘢老婆瞓醒,齊齊早餐,早餐未吃完,已經山洪暴發,都係拜昨晚餐南瓜雜菜湯所至,急不及待要去,舒服過後,食埋個早餐,餐後諗吓?今日老婆放假,去邊處好呢?老婆遲遲唔肯關電腦下, 足知諗到去邊處?
10點多鐘出門,先過沙角邨郵局寄出兩封信,都係給親友個仔結婚時啲相,搞掂後同老婆向瀝源邨進發.
穿過瀝源邨,西林寺在望.
 
行多兩步,沙田中央廣場.
入廣場食點嘢及買樽水都好?廣場內無得揀,得大快活,為有袋住先,唔太肚餓,兩公食個飯算,老婆唔駛講都係咖哩牛腩飯餐,48蚊個,犀利貴?加兩樽飲料12蚊,咁就60個大洋.
吃後就開始去我要去目的地,實在太耐無來,都唔知在那裡?
李麗微吖...?個牌丁咁細,重要響柱腳地吓,有無搞錯?
沿箭咀行去,好快找到上山入口.

係咁上有櫈就坐吓,問吓自己?點解今次唔帶多隻腳嚟?


行足20分鐘才上到來,真係唔行唔知身體好?心臟病底的我,又過一關.



幾拾年來轉變得好厲害,同細路時來,簡直面目全非,除地勢佛像擺位一樣外,佛像以經唔同晒.
 


以前大白象變細白象,多咗個神添,這個擺位就唔同咗.


 
殿內嚴禁拍照,我又唔聽話LU.

 

看完個大平台佛像,同老婆坐下休息,坐咗好耐,又向高一層進發.
剛才上來時門口,再向上行.

萬佛寺真係越擴越大,以前邊度有咁大地方?
上到來先行右手便.
來到這裡,有對菲律賓遊客,可能見我無神掍,主動幫我拿手機,替我同老婆拍照.


上到至高,回頭一望,無際.

返回下層,向左手便行去.


從右行回去左邊,玉皇殿,我又唔聽話LU.
兩傍四大金剛.
玉皇

參觀完玉皇殿都差不多,係時候回程.
從這裡兩傍觀音而下.
 
返回大平台,從另條路落山.
該條路佛像少好多,就大多梯級同迂廻曲折點.

好快到民居村屋.

來到這裡比隻衰狗嚇親,閙佢兩句,重猛咁話好.

話咁快落到來排頭村,以經兩點半鐘.

Pizze店星期二休息添?
行得我CC,同老婆穿過火車站,去到沙田中心,麥記食杯雪榚歇歇腳,唞輪wifi輪去買餸.
買有薯粉一包11蚊,黑豆半斤7蚊,紅莧菜一斤4.8蚊,冬眠米鴨一隻20蚊,脆皮腸一磅10蚊.
老婆買的染髮水45蚊,同洗手液35蚊
回家只不過5點鐘,夜點煮飯,有紅莧菜一斤4.8蚊,蠔仔半斤12蚊,雞蛋兩隻2蚊同隔夜幾件雞扒.
 紅莧炒雞扒.
 煎蠔仔餅.
 兩個人食飲番杯,今餐唔計幾件隔夜雞扒,盛惠18.8蚊.
飯後果芒果.

10 則留言:

  1. 沙田萬佛寺,我熟過你啦!自97回歸,落雨山泥斜射後,不對外開放,後慢慢修輯,籌款建寺,加建了很多地方,我久不久到沙田,這裡也是我的落腳点,但現在此寺也变了做生意的地方,骨灰位多呀!
    快餐店加價最快,吾覺吾覺,都無乜餐包飲品,吾過四十元,也是租貴及最低工資影響。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢,何止佢,全香港寺廟都做這種生意,無辦法睇錢份上.
      係呀,好貴,飲嘢要加錢,通漲嘛C我啲退休人仕,小小積蓄越放越縮.

      刪除
  2. 我已經有廿幾年無去過萬佛寺,我怕行呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!越住近越少去,我都係,反而遠遠就興趣多啲,真係好斜,梯級多行儍.

      刪除
  3. 萬佛寺...以前覺得行好耐先上到去,仲行到死下死下..但最近一次去又好似好快就到了.仲原來有兩條路的.
    一條民居路,另一條寺側邊的羅漢路.........
    那間Pizze店星期二好想試下,但次次都望一下又走了...呵呵

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!我都係咁話,好似易行好多,不過真係好斜,同灣仔峽道有得比,我都好耐無去過,都係行番所知條路咋,腳唔多好,都唔敢亂行.
      間嘢星期二休息,有點奇囉?

      刪除
  4. 下次試下宜家傢俬食野~yman

    回覆刪除
  5. 大快活越來越貴, 仲貴過茶記. 我而家去八方雲集仲平D.
    萬佛寺都修葺得唔錯呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢,飲嘢又加錢,真係好貴.
      同以前差得遠,以前甩皮甩骨,E+好似新既一樣.

      刪除