我的網誌清單

2015年5月25日 星期一

一覺8點鐘,藥湊效腳無事,依舊大圍拮野,晚飯兩人食.

昨日腳痛,逼得已啪粒消炎藥,11點零都瞓,一覺今早近8點鐘,少有可以瞓得咁晏,起來隻腳已經無痛,行動自如,紅腫無晒,粒消炎藥嗰然了得.
 
貪玩長長指甲終於斷了.
 瞓晏咗上吓網又11點幾鐘,錯過咗9點半鐘J2套韓劇,神的晚餐,近年韓劇水準唔錯,獨大翡翠台,睇怕買少見少,我已經一個例子,連大結局我都不會刻意去追.
12點鐘看完十月圍城,去邊處好呢?游水我又唔願,一來佛誕假期,二來雷暴落雨幾日,都係無謂去同人迫.
在家屈屈悶悶又捱到3點鐘,老婆放工來電,又話大圍食嘢兼買餸喎,大圍拮嘢最好,無乜人又經濟,每人食碗飯餐,老婆有蛋20我19蚊.
 飯後買餸,下價魚終於開喇,但品種唔多,同老婆選擇10蚊買份撻沙魚三條,惠康特價嘢有香蕉6.4蚊,蘋果5隻8.9蚊,長啤梨5.5蚊,魚露6蚊,練奶8蚊,青瓜兩條4.5蚊,椰菜3.2蚊,老婆受人所托兩樣西芹,紅蘿蔔12蚊.
 
夜點Mytv追回今早集神的晚餐,我又煮飯LU,料有撻沙三條10蚊,椰菜半個1.6蚊.
 
辣炒椰菜.
 蒸撻沙
 兩個人食,今餐盛惠11.6蚊.
 
飯後果長啤梨同木瓜.

12 則留言:

  1. 好多人知今日是假期,但反而很少人知是佛誕,新聞多報導長洲飄色及譚公誕,真意外你會留意到今日是佛誕,我也趁有三天假,跟滙景去了東莞及深圳,深圳陽光普照,今早也可在泳池游水,下午去版畫村及歡樂海岸及是要撐傘遮太陽。
    撻沙魚味道好嗎?吉野下午茶真是最飽肚及抵食,剛才看你前二天的日誌,黑蒜出籠不過失敗了,你不是已做了幾次,巳有經驗嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!佛誕點會唔知,日曆有寫嘛,東莞堔圳咁近都有三天團?係呀中午出猛太陽,行轉街市都身水身汗,黑蒜無辦法,好唔掂.

      刪除
    2. 雖然近, 但也有三天團, 主要住酒店, 食自助餐囉, 我要返工, 多數會選擇假期出發.
      東莞住華南國際酒店, 深圳住格蘭雲天酒店, 食五餐自助餐(2早2晚1午), 本想游水, 但下雨, 只能在深圳酒店游水, 現在匯景又推出端午三天團, 線路也近, 主要是hea團.

      刪除
    3. 其實好抵,好過自己入住渡假囉.

      刪除
  2. CYY 一 金寶叔我阿仔喪禮在2o号舉行!仲未收拾心情!遲些想跟大陸團玩幾天!滙景同美食之旅邊間好些?我好怕同枱團友搶食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係咪講隻鸚鵡呀,嚇C人,還以為乜,唉!唔C都C咗,無偈,想開點,此終都會有日,算啦.旅行開心吓都好,圍餐搶食,遇見都無偈,我都好想知?喱啲團大多數年長客,多數貪食,你可以選擇啲自助餐團,或者有一餐半餐自助餐,到時遇著都可以減少一餐半餐囉.
      美食聽講幾好,但佢團費貴得多囉,我來來去去都係匯景,去咁多次都滿意,而且報名近囉.

      刪除
    2. CYY 一 金寶叔有心!金寶叔可多煲以米水飲,可消腫!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都唔知,到時到候除時發作,都唔理咁多,止得就OK.

      刪除