我的網誌清單

2015年5月13日 星期三

蒸泥鯭,蒸南瓜,兩人食.

3點鐘老婆放工,還是分頭過大圍食嘢兼買餸,車場見部細單車呔無氣,於是踩過大圍,先單車鋪替車打打氣,然後拮嘢會老婆.過到拮嘢,老婆以經在等,每人食個飯餐後就行街市.
行轉街市,買有方包9蚊,芝士餅乾27.8蚊,特價香蕉7蚊,芝士粒兩盒25.6蚊,瞓覺泥鯭15蚊.
回家食綠豆沙,之後眼瞓到不得了,攤落床瞓陣.
一瞓成8點鐘,才來煮飯,有甘菇一包3.3蚊,瞓覺泥鯭15蚊,南瓜一舊約1.7蚊.
 兩個餸甘菇蒸南瓜,陳皮蒸泥鯭.
 
甘菇蒸南瓜塊.
 果皮蒸泥鯭
 兩個人食,今餐大約20蚊.

17 則留言:

  1. Uncle tong, 哩個餅檸檬餡好食過芝士..try it next time... Michael

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,每款一盒呀,老婆鍾意食芝士呀.

      刪除
  2. 回覆
    1. 煲咗幾日架,放入雪柜,都無機會食到佢.

      刪除
  3. 金寶叔常常化腐朽為神奇
    做出簡單又好味的菜式
    比很多煮婦更出色
    抵比讚你*^o^*

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!都係見乜煮乜啫,無乜橋妙,碟泥鯭18條,差點食唔晒,一份份賣無偈.
      魚多好抵食.

      刪除
  4. 泥猛好似在跳韻律泳,好整齊

    回覆刪除
  5. CYY 一 金寶叔我養了二十多年的鸚鵡昨天下午,肝病走了!阿仔走了,我好傷心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!我都經歷過,N年前前後餋過兩隻,頭隻無咁叻,時常關起窗放出來玩,有日忘記關上一隻窗,咁就飛走LU,於是買過隻,叻得多,唉!好似你隻一樣,病咗,那時我啲細路還細,堅持要拿去啲動物車度醫,好似打咗支針,回來腳一伸,瓜咗,當時我啲細路喊苦喊忽,傷心不了.
      我啲無咁耐,二十年真係傷心,算啦,不竟動物終須都要走.

      刪除
    2. CYY 一 金寶叔養的是什麼品種?會講話嗎?幾多歲走?

      刪除
    3. 係1990年事LU,廿幾年前事,有同事比隻咗我既,飛走後雀鋪買過隻,會飛上來隻手食瓜子架,我都唔識乜品種,年歲更加唔識,都唔會係靚嘢,綠色頸帶有彩紋啦.

      刪除
    4. 我嗰隻唔識講嘢,至多飛上手來食瓜子咋,識講嗰啲好貴,嗰啲叫葵花鸚鵡,餋竉物就係咁.

      刪除
  6. 瞓覺泥鯭15蚊有那麼多條, 抵食又好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,18條咁多,好抵食,好新鮮,條條綠油油,唔捨得唔買.

      刪除
  7. 泥猛好平呀~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係海鮮價,多起上來真係好平,又新鮮大飽口福.

      刪除