我的網誌清單

2015年5月8日 星期五

老婆包老婆煮,三個人食.

昨晚11點半都瞓,一覺5點多鐘醒,瞓不返以成習慣,6點鐘望著老婆返工,起來一切良好,不過係早咗啲啫,上陣網弄早餐食,辦妥事務望電視.
 好不容易才到12點鐘,十月圍城,中午都係搽幾塊麵包食算,泳池清潔日無水游,繼續望電視望吓恰吓又3點鐘,老婆放工來電,問我想點?我話中午食咗麵包LU,佢堅持要過大圍,好啦,又單車過大圍.
大圍老婆選擇食老麥,佢叫個芝士雞?餐15蚊,我就食杯軟雪糕算.
 麥記吃過wifi過就行街市,老婆話不如今晚包雲吞,見老婆出包,我無理由出剪,為有出鎚贊同.
包雲吞老婆主,買有韮菜2蚊,雲吞皮5蚊,瘦肉20蚊.
 
屋企摷埋其他料,有昨晚魚仔湯,冬菇同雲耳,乾葱唔落喎. 
老婆包.
老婆煮
無魚湯底
 三個人食.
 唔多夠加個即食麵.

8 則留言:

  1. 自己免治豬肉,真係手都攰呀,但一定好好食啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係吖,肉檔攪,求其水裡揈吓,機又唔知乾淨?都你自己剁安全啲.

      刪除
  2. 你今餐做大男人,坐埋一邊等食,但星期曰是母親節,你就要想好餸菜,預備母親節大餐啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!佢話包嘛由得佢,明日都係唔參與,等佢哋攪,我又係等食.

      刪除
  3. 你都好呀..兩個都識煮野食...我唔煮就等餓屎.....呵呵

    回覆刪除