我的網誌清單

2015年5月17日 星期日

晨早攪木耳,時晴時雨,豈有此你,晚飯三人食.

昨晚武則天未出我以經瞓,一覺今晨5點半鐘醒,瞓不返為有笠個耳筒聽歌仔,聽至7點鐘老婆瞓醒返工,我才起來洗個面,一切良好下弄早餐食. 
餐後攪攪嘢,木耳都好耐無食,昨晚浸吓黑豆同木耳,今早就等我來攪,加埋紅棗幾片生薑,壓力煲下我煲,諗住啤佢半粒鐘,誰知卦住上網,差點賴嘢,攪拌機侍後,打爛搞掂入樽,放雪柜慢慢食.
時晴時雨,落襯九C咁大,無出街中午淥兩個蝦子麵食算.
鬱鬱在家上網到4點鐘,老婆放工,又話落雨唔過大圍,咁就為有單拖單車過大圍買餸,順手帶個士巴拿調較一吓個坐位.
搞掂單車過大圍,途中遇著個意氣風發街坊買餸返,自從滬港通升到呀媽唔認得,你麗微吖,上回撞見佢,又話工商6.7蚊放咗,賺十幾萬,又恨錯喎,佢話會有7蚊架,嗰然賣咗上到7蚊,我話有早知無乞兒,佢又問我喱輪執咗幾多呀?我邊係佢啲注碼吖,有得執都係一萬幾千,我客氣咁話,無呀都無買,白露微吖,佢話我打大風都執不到塊樹葉?嘩!慶得我彈吓彈吓,駛唔駛咁講呀?你執到都不用咁來踩我吖?慶過火屎.

哈!啱啦,今日再遇你,我都唔客氣,早就準備好啲說話過你聽,又同你講吓股經,講吓講吓都唔客氣,我話你隻工商就番本獲大利,還有好多股彈極都還在潛水中,我話從雷曼事件認識你至今,每遇襯你又嘛係咁呻隻工商,又話幾錢幾錢買,輸咗幾多幾多錢,見你一鑊呻一鑊,樹葉都唔知呻落幾多,現在唔威咩?我話我都有些響手,但無你啲就升得咁勁啫,我啲都水漲船高,隻隻都破頂啦,例如邊隻邊隻,只不過賭馬齍,我10蚊條你1千蚊啫.我同自己講,真係豈有此理.

都不講太多續前去買餸,行轉街市,買有通菜一斤多啲5.4蚊,木瓜4隻10蚊,小肥豬肉12蚊,鹹蛋5隻10蚊皮蛋兩隻4蚊.
 
今晚餐料有通菜5.4蚊,小肥豬肉12蚊,鹹蛋一隻2蚊.
腐乳灼通菜.
鹹蛋魚仔蒸肉餅.
三個人食,今餐大約19.4蚊
飯後果木瓜
 


4 則留言:

  1. 你每次蒸的肉餅賣相也很形。
    吹水講股票,越講越忘形,佢鍾意作大,呻氣,由他吧,事不關己,己不勞心,還是打木耳漿食好,起碼對身體有益。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人本性,一朝得志,語無倫次,08年開始我做詅聽者至今,每次見襯都呻今日輸幾多幾多,今日贏幾多幾多,揾都要揾我話我知,無所謂嘛戥你高興,他媽的,還說我風涼話,話我打大風葉都執不到塊,當然佢唔同我講,而不是話我,梗係事不關幾啦.

      刪除
  2. 總之啱傾就傾多兩句。 有好多人作野唔使本,吹得就吹架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 作就不是,08年雷曼後,確係向我呻足咁耐,但係贏錢嘛贏囉,駛唔駛話我樹葉都執唔到塊呀,你興奮要威都不用踩我吖,你做初一我做十五,我嘛揾啲說話過你聽囉.

      刪除