我的網誌清單

2015年5月1日 星期五

游水500m,買餸53,晚飯三人食.

自掘墳墓,棄blog潛逃.整整一星期,幾天來晨早5點鐘就醒,瞓不返不是笠著耳筒聽歌便聽音機,百無聊賴下,心思熟慮下,還是執回我支千斤重生锈鐵筆,又來寫我超愚蠢無聊blog.

昨晚買料有蛋一排25蚊,甘菇3包6蚊,蕃茄4隻4蚊,瘦肉一舊10蚊,茄瓜兩隻4蚊,四季豆一包4蚊.
 今晚餐料有,蕃茄4蚊,芝士三片3蚊,四季豆約0.5蚊,雞髀菇一條1.3蚊,茄瓜一條2蚊,瘦肉10蚊,甘菇一包2蚊.
 

 芝士雜菜.
 芝士蕃茄
 冬菜豬肉餅.
 三個人食,今餐大約23蚊.
 
嘻嘻,今早早餐.

35 則留言:

  1. 做乜玩到咁大呀?有人去我處刮你呀!

    回覆刪除
  2. CYY 一 我都好掛住金寶叔!

    回覆刪除
  3. Uncle Tong 搞乜東東?仲以為你從此搞private party !?....Michael

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!差點唔想再寫,再寫都要緊慎啲.

      刪除
  4. 咪我搵酒徒兄刮你囉! 哈哈!
    睇左你個blog都幾年, 睇開有感情嘛! 做乜忽然唔想再繼續寫blog呀?

    回覆刪除
  5. 好野, 又見到金寶叔煮餸.

    回覆刪除
  6. 金宝叔" 我係蕃茄麵 你個blog 變咗被敫请先可以! 都唔知点揾你

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,太多匿名人,難分誰與誰?緊慎些有名號,較熟的才出街啫,留咗言無問題,一定找到.

      刪除
    2. 我都係, 見私有化左, 要被邀請才可能睇, 都唔知點搵返你邀請我, 真係唔識

      刪除
  7. 金寶叔, 見你個BLOG私有化左, 幾唔開心呀, 我平時日日睇你食譜同你生活點滴!成左習慣!!!!
    我昨日去左沙田食你同太太食過蘭香下午茶餐, 行過娛樂城富臨, 再去左行吉豬, 去左一整日沙田, 心諗如果撞到你, 就同你影返張相留念, 我係屯門人好少去沙田的.......好在今日見返到寫BLOG, 安樂返曬

    回覆刪除
    回覆
    1. 無,有啲誤會,想唔寫啫,見步行步囉.
      哈!行金寶徑吖,老婆未做事,就同佢行吓啫,佢都返工,我行都係街市,一個人好少外便食嘢LU.
      哈!你中咗金寶毒,我寫都係消磨時間啫,難得你鍾意,傾吓偈囉.

      刪除
  8. 金寶叔
    睇左你個 blog 幾年啦, 早幾日睇唔見你個 blog, 真係有 d 囉囉攣, 好掛住你 d 住家菜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!驚動你位第一代blog友添,難得還記住我,感激多謝.

      刪除
  9. 突然看不到你的網誌,很失落。每夭都嘗試開一吓,很開心今次成功了。

    回覆刪除
  10. 突然看不到你的網誌,很失落。今天能再看到,䦕心😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!真係失覺晒,早點留句言嘛,精神支柱嚟嘛,大家開心,多謝,多謝.

      刪除
  11. 金寶叔,我睇咗人你好耐,
    但好耐冇留言!
    呢排你玩潛水,仲擔心你有事添!

    回覆刪除
  12. 金寶叔,我睇咗人你好耐,
    但好耐冇留言!
    呢排你玩潛水,仲擔心你有事添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又睇咗好耐,真係失覺晒,事就無事,不過寫來寫去,感覺無乜好嘢,又咁啱有點誤會,諗住順勢囉,哈!你咁揍場,我會努力.

      刪除
  13. 很高興金宝叔能再執筆,祝你身心快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!多謝,你又第一次留言,多多鼓勵.

      刪除
  14. 回覆
    1. 你好,你就好啦,旅行高雄,玩得開心食得開心啦.

      刪除
    2. 公司請旅行一定開心啦!(打左大半世工都系第一次)...
      高雄好鬼曬,熱死人呀!乾煎....我以為去左泰國呀..呵呵

      刪除
  15. 金寶叔, 日日追睇你的網誌, 煮餸靈感、配搭, 都偷師唔少。突然一天你攪私有化, 真是情天霹靂, 想我一直以匿名身份做旁觀者, 又怎提出邀請和被邀呢?繼續日日到你網頁, 希望是系統出錯。終於, 今日眼前一亮, 又見番你!
    要繼續寫呀, 相信一定有很多匿名人士在背後支持你的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,多謝先,有無咁大陣象呀?真係唔知你哋鍾意,差點摺埋唔玩,有你支持為有照辦,希望留住你啦.

      刪除