我的網誌清單

2015年5月1日 星期五

拉雜成湯,烚茄瓜.三個人食.

今晚餐料有茄瓜一條2蚊,甘菇一包3.3蚊,雞髀菇一條1.7蚊,豆腐一件3.5蚊,瘦肉約5蚊,白果同蝦米.
 蒜蓉白烚茄瓜.
 紫菜,雙菇,豆腐,蝦米滾瘦肉.
 三個人食,今餐大約17蚊.

18 則留言:

  1. 緊慎啲??唔明,不過“事但”啦!反正現今香港以是非不分,
    白烚茄瓜? U mean 蒸 or 拖水??....... Michael

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!互聯網一有乜閃失就麻煩,非常時期,隔隔啲留言啫,對留言者無乜分別.
      滾開湯原條茄放落去,烚佢耐些,撈上來介幾刀,用义爬開,豉油麻油之嘛.

      刪除
  2. 金寶叔, 其實我睇左你同酒徒兄個BLOG好耐架啦! 鍾意你地寫D 野好真囉!
    鍾意睇你每日整D乜餸, 平平地一餐, 但又好有創意!
    我地都係一般平民, 無可能每餐都花百幾蚊買料, 點樣可以整幾個靚靚既餸出黎, 但價錢又實際呢? 我覺徥你真係好勁囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我略認得你個嘜頭咋?雅虎時代囉,唉!太真有太真唔好囉,酒徒就係太真,嘛招嘢啲麻煩友,佢好啲無佢照,我就唔係有埋個嘜頭,更麻煩,你都見到,其實我同酒徒有點相似,又係好老實,但唔真又無乜好寫,酒徒同我同一日生日架,係農曆啫.
      我啲下價嘢,唔平唔買,照出來好睇啫,都係互聯網犀利,唔識教到你識,邊煮邊學啫.

      刪除
  3. 回覆
    1. E+紫菜好靚,無沙,係咁易洗就乾淨,唔同以前,牙都咬崩.

      刪除
  4. 無錯,睇開有感情,你棄blog潛逃傷了很多人心啊!!每天來看你的生活點滴已成我這幾年的生活習慣,從中學習到的借分享的,真的獲益良多,但前幾天突意無聲的消失了,真的有點焦慮不安。今天很高興再遇金寶叔,希望你一切安好,繼續開開心心生活,祝好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,唔潛逃唔知咁多人關心,真係失覺晒,你們的留言等同我食咗興奮劑,我會繼續娛人娛己,希望大家開心.

      刪除
  5. 哈哈 :) 終於開番啦.... good !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,唔潛逃唔知咁多關心,繼續努力.

      刪除
  6. 點解無晒d舊文?又玩失蹤,搞新野?呵呵~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!一言難盡,以前我賽跑冠軍,我現在會改,會小心啲.

      刪除
  7. CYY 一 不理什麼原因,只希望金寶叔身體健康,生活愉快!每天和我們分享生活点滴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!多謝,希望啦,你高興時,我又煮得過癮.

      刪除
    2. CYY 一 剛剛到佳寶見有金寶叔食開的芝士賣,平過超市很多,我也買了一包夾麵包!我妹時常笑我跟金寶叔買餸!

      刪除
    3. 係好平,不過芝士成份有幾多就唔知?哈!一分錢一分貨呀.
      哈!天下文章一大杪,何況菜餚食落口.

      刪除
    4. CYY 一 出產地是波蘭!有網友食過讚平靚正!

      刪除
    5. 但又經深圳又布吉,代理又香港,都唔知邊度,係平好多,平到啲友唔敢買.

      刪除