我的網誌清單

2015年7月5日 星期日

瞓覺好,缷水兜,無賭馬,759,收番銀,個仔來,食呀大,收爆炸,晚飯4人食.

昨晚12點鐘瞓,一覺今早7點半鐘醒,賴至8點鐘起來,總算瞓覺好的,起來有噴嚏有些少鼻水,昨消炎藥湊效,腳已無痛,洗個面上陣網早餐.
餐後搞掂一切事務,都要揾啲嘢做吓,見兩日來廁所天花無再漏水,不如做番啲嘢,整番個托,有水漏就缷出街外好過,渠又圓地方又窄,就揾啲紙皮裁好,套上膠袋算數,搞掂又11點多鐘.
12點鐘城市論壇,跟住跑馬,唉!都係唔識賭,華仔來電,說入緊馬場喎,又話已經幫我攞咗爆炸羅司喎,等陣跑完馬才比我喎?
吹輪水又3點鐘,老婆放工,話個仔要4點鐘才到,我話不如我們先過瀝源,看759能否昨日計多樽黑胡椒回水.
過到瀝源759超多人,同昨日天淵之別,打晒蛇餅.
 
要潮水式入內,老婆以經才等,
 
其實嗰10元8塊,能否收番,都無所謂,結果係OK回水.
 搞掂正好離開,才發覺龍尾在這裡,哈!咁排法我就唔會買.
離開759同老婆沙田街市買餸,見魚檔同個客講,你買完又買,條魚未見過,賣的話海魚,魚咀還有魚釣,於是我又買條試吓,至於魚名,連賣都唔識.
不知名魚重組.
 
 買完條魚同老婆各自返歸,老婆搭車我單車.
回家個仔已經到咗,齊齊揾呀大開餐,每人食個下午茶餐.
餐後街市買餸,買有冬瓜兩斤8蚊,夜香花一包11蚊,不知名魚15蚊,赤小豆7蚊.
回家5點多鐘,馬繼續跑,依然唔識賭,無下注下,跑完第11場馬,華仔來電,說差不多到我樓下,於是落街等佢,來到比了一些爆炸羅司過我.
 
夜老婆煲落冬瓜湯,我來煮兩個餸,料有些少夜香花,魚食半條7.5蚊,雞蛋兩隻2蚊.
 香煎唔知乜魚,總之係海魚.
 夜香花煎蛋
 食幾日既鹹豬手.
 赤小豆薏米牛榜煲冬瓜.

 4個人食.

4 則留言:

  1. 夜香花煎蛋又幾得意喎。 咁排法,有錢執我都唔會排呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好鍾意夜香花,逢花都喜歡,我都係咁話,人多啲我都咪攪.

      刪除
  2. 條魚好似"大口" 膠魚, 魚肉顏色似係

    回覆刪除