我的網誌清單

2015年7月30日 星期四

老婆放假,沽貨執啲,下午茶食呀活,百無聊賴行宜家,晚飯兩人食.

昨晚臨瞓被套劇楚漢吸引住睇咗一半成12點半至去瞓,一覺今晨6點半鐘醒,去個所出來廳梳化攤陣,結果挨咗半粒鐘,都係瞓唔著,老婆放假亦瞓醒,洗個面搞掂一切早餐.
餐後各自上網,佢遊戲我昅股,由於有隻股到心水價,於是整朝為隻股,想好點價錢沽出,結果係徒勞無功,一沽就升,唉食多食少都係整定.
家居改革諗唔掂,整朝在家無建設,困咗半日人都癲,2點多鐘一於趕老婆出街,家居改革諗唔掂,一於過宜家取吓經.
兩公婆坐程小巴過中央市廣場,廣場無嘢啱食,還是大快活,兩人消費55蚊,醫好個肚行宜家,相安無事行到廚房部,唉!大獲,水滾,宜家之大係人都知?兩公婆有得睇無幫襯,迅速哋看吓便離開,廁所就在出口,舒服晒.
離開宜家老婆話要買染髮水?咁就萬乜睇輪,揾啱心水諗住去藥房買,途經卜佳,嘩!榴槤9.9蚊磅,其實早幾日已經見到,但太多人揀,都係無謂同人逼,有乜差池,中招就唔抵,今日見無乜人,於是埋挑番個7.33磅72.6蚊,老婆貪新嘢12.9蚊買份珍珠菇,行到燒味檔,都好耐無買過燒味食,就買份最細燒骨28.4蚊,買埋早餐方包8.9蚊走人,離開卜佳行去藥房,老婆48蚊買盒染髮水,買後兩公婆孭住一大袋巴士返歸.
 返歸以經6點鐘,放下買來的便上網,唉!上不到一陣網,老婆叫幫佢染頭髮,免其為難,染到我一手都係.
夜點煮飯,菜料有火腿同蝦乾,娃娃菜一棵1.7蚊,珍珠菇一個6.5蚊,燒骨28.4蚊,

 火腿蝦乾珍珠菇浸娃娃.
 外賣燒骨
兩個人食,今餐唔計隔夜湯,火腿同蝦乾盛惠36.2蚊.
 
飯後果榴槤.


6 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈!食得架,不過比我叫住,留今晚再食.

      刪除
  2. 賺到錢便算, 一般都是你放佢升, 欠了個運.
    燒骨好濃, 火腿蝦乾珍珠菇浸娃娃好得多, 今次榴槤都好靚.
    昨晚看電視, 萬昌住的石仔嶺老人院要拆啦, 原來環境幾好, 樹木多, 希望唔好拆啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我特別黑,今日更上一層,哈!無眼睇.
      好少食燒味嘢,好味,都係食味精同色素,係呀,好靚.
      係呀,石仔嶺要拆,都無偈,係好環景好空氣,以前係英兵宿舍.,都好耐無探佢,最近好忙,有時電話傾兩句,睇來要過8月中啦再探佢.

      刪除
  3. 金寶叔叔:我在網上見到有人說, 如果買左個榴槤開左好生, 食不到, 可以蒸熟佢, 蒸完之後就熟左, 可以食到, 會淋, 不過我未試過, 都係聽人講, 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?應該都係,好似哈蜜瓜唔甜,當冬瓜來煲湯食咗佢.

      刪除