我的網誌清單

2015年7月9日 星期四

失眠完全未瞓過,大市終極反彈無我份,瀝源下午茶,蓮花8號,晚飯兩食.

昨晚出埋編卜12點幾鐘瞓,唔知夜瞓咗定太累,成晚瞓唔著,聽住收音機,半粒半粒鐘的過去,真係從來未試過,完全無瞓過,6點多鐘為有起來,老婆放假亦瞓醒起來,洗個面齊齊上網,8點鐘索性同老婆落大家樂早餐,同老婆每人食個麵餐,我粥老婆飲咖啡,餐後坐咗一輪返歸,
 
回家搞掂一切事務又9點半鐘,個市又開恆指依然低開81點,國指低開57點,內銀股依然要跌,睇嚟要坐艇LU,無眼睇,睇神的晚餐.
12點鐘瞓又瞓唔著,於是上番隻房門,執好啲板出廳叠好,兩點鐘見無雨,同老婆出市中心行吓,先銀行打打薄,老婆要飲下午茶,便走咗去瀝源間酒家,間嘢真係麻麻,毫無進步,待應傳菜依然生手,坐下好久要叫才有人開茶,落單沖水都要叫部長.
 而隔鄰枱兩條細路玩到癲,同個細佬橄頭橄頸未停過,啲大人又唔理,係咁不停地妖妖樣樣,另邊大概兩母女,可能呀婆耳聾,個女講嘢大大聲,唉!好日唔飲餐茶,周身唔聚財,坐咗好一輪,老婆找數106蚊走人.
電視講稍後會8號風球,同老婆街市買點餸,8號將殺到特別多人買餸,啲魚好貴,同老婆買咗半斤蠔仔12蚊走人,經個海味鋪10蚊買包蜜棗便巴士返歸.
巴士又係逼到爆,啲人硬係鍾意塞響樓下,幾咁難才下到車,街市又係人多,同老婆4.4蚊買扎通菜返歸.
回家4點多鐘,攤響梳都係瞓唔著,
夜點有冷飯,有蠔仔12蚊,通菜4.4蚊,薯粉,雞蛋4隻4蚊.
 
煎蠔餅
蝦醬通菜
炒飯同老婆食.

8 則留言:

  1. 間酒家是新開果間? 好唔掂,我地咁求其都覺得唔好食。

    回覆刪除
  2. 你個蠔餅煎得好正,我也想食。
    無風無雨八号波,攪到街市,車站人多多。其實著数又唔多,真係得過亂字喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我無灼熟,就咁生來煎蛋,不過落蛋太多,或者唔用蛋,就咁用薯粉煎食,或者會更好.
      係呢,交通同街市最多人.

      刪除
  3. 有時候太勞累, 真係可以訓唔著, 個心好清醒, 只係身軀好累, 所以千萬不要太過勞

    回覆刪除
  4. 我在AEON買了十縠茶來飲,飲過之後好好訓,開工坐響處都訓著,租客入停車場砵幾次我先醒,哇哈哈哈!我估縠物有維他命B雜,有寧神作用,又唔貴,不妨試試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係一時時,太夜瞓過咗聾就有咁現像,又年紀老咗呢.

      刪除