我的網誌清單

2015年7月24日 星期五

睡來話差唔差,攰到C,整日在家,下午茶大家樂,買光管賣廢鐵,寄冷機保養信,斬崩刀傷手指公,晚飯人齊食.

昨晚出埋編卜,搞兩搞又成1點鐘至瞓,瞓至4點鐘,又被個鼻敏感醒,無得瞓,為有又走出廳坐住瞓,瞓至6點鐘老婆返工,我才返回床瞓,哈!又無事,咁又瞓到8點鐘起來,睡來話差唔差.
洗個面上網,他媽的連不到線?咁就大劑?又奇怪10多分鐘後佢又連上,咁就執吓昨日編卜,一執又9點鐘,整早餐食,搞掂一切9點多10點鐘.
昨日粗勞咗一日,攰得CC,我女瞓醒,好話閙鐘響唔叫佢喎,唉!真係照顧你一世咩,?個女起來整理佢啲什物,砌好佢啲書上架.
我一於唔郁手,實在太累,12點鐘醒起雪柜內舊子薑,於是張佢切片,用醋糖醃酸薑,2點幾鐘發覺冷氣機保養書無人填表,於是填好諗住老婆放工,順便拿去寄.
 

 
 3點多啲鐘,臨出門又醒起個超重冷氣機鐵架,不如順便拿去買,超重鐵架拿去一秤,得7斤3.5蚊喎?問吓爛鐵幾錢斤,原來5毫子,重平過廢紙,唉!是但啦,唔通拿返轉頭咩?
 搞掂個鐵框過大家樂,同老婆下午茶,問聲老婆郵票幾銀,原來1.7蚊喎,貼咗1.4蚊郵票唔掂,跟住個女到,每人食個下午茶餐.
 餐後買餸,買有芽菜4蚊,豆腐4.5蚊,蕃茄薯仔7.8蚊,韮菜2蚊,老婆同女返歸,我就買光管48寸13蚊.
 買完光管回家,按好後call同大廈位環保先鋒娥姐來拿走,我就拿封冷氣機保養信去寄,順便拿埋支壞光管去掉.
回來老婆打機,我就處理今晚餐餸,諗住斬開舊金華火腿骨煲湯,誰知斬崩刀,更不幸再斬時斬到隻手指公.
 
唉!都頗深吓?睇住血湧出,嗱淋撳住止血.
下來為有老婆主理,老婆煲落個湯.
今晚餐料有洋葱,豆腐,芽菜,薯仔,蕃茄,韮菜,火腿,豬扒同金華火腿.
6點鐘個仔上來房墻身上油,夜點還是我煮飯,新抱來到開飯.
粟米豬扒
 黑椒干煎豆腐
走光洋葱火腿芽菜炒韮菜
火腿蕃茄薯仔湯

 5個人食,
 飯後果還是蕃石榴
 
飯後雪糕

11 則留言:

  1. CYY 一 看到金寶叔受傷真擔心,我用緊單人牌都幾好!不要強行切!危險!

    回覆刪除
    回覆
    1. 刀我無所謂,求其有咁重切得就ok,孖人牌名刀,好貴,唉!睇住自己衰,下次真係要認真小心.

      刪除
  2. 哈,你真棧鬼。
    走光洋蔥火腿芽菜炒韮菜。
    個冷氣框叫朋友造,老遠拿回來,攞餐C, 回來又不合用,再拿到附近買,5毫一斤,7斤共3.5元,晒氣,咁鬼重,唔買唔通擰回家咩!

    回覆刪除
  3. 哈,你真棧鬼。
    走光洋蔥火腿芽菜炒韮菜。
    個冷氣框叫朋友造,老遠拿回來,攞餐C, 回來又不合用,再拿到附近買,5毫一斤,7斤共3.5元,晒氣,咁鬼重,唔買唔通擰回家咩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 手機無端端走光,有啲問題?一年LU,唉!諗住佢專業啲,剛啱亦做過,但做出來同我心目中太有別,做嘢幾時都係自己啱心水啲.
      都諗過個框,若切割出番來用番,人工介機碟錢好傷,不如賣或者掉好過,勢估唔到3.5蚊啫,都好當攞個經驗,原來咁唔值錢?

      刪除
  4. 你真係小心呀, 我老DAD又係好勇,成日被佢嚇襯架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,失策,睇住斬手,下次真係加倍小心.太輕視.

      刪除
  5. 用刀要小心啊!家用菜刀不可斬硬骨呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來係想削舊骨出來,點知一抛,破柴式的破下,哈!就斬落手指度,後悔莫及.

      刪除
  6. 請你小心保重呀~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心,我都嚇C,諗住好大鑊?今日好得多LU.

      刪除