我的網誌清單

2015年7月7日 星期二

昨夜又失眠,腳痛消炎藥掂,休息日,下午茶食呀樂,昨日餐餸今日煮,三個人食.

昨晚阿聾燒砲散晒,能夠砌得好個碎濕濕爛鬼淘寶柜,我都比個讚自己,搞掂個柜個女放衫,我就看電視,搞到成1點多鐘才有得瞓,唔知夜咗過咗廟,定係太累,撻極都唔著,右腳腫痛,左腳抽根,起來又唔係?攤低又唔得?聽著收音機,半粒鐘半粒鐘的過去,去到3點幾4點鐘才叫做瞓著,到6點多啲鐘老婆番工,我又醒.賴至7點多啲鐘為有起來.
昨晚粒消炎藥又湊效,腳無咁痛可以不用拐杖,今日乜都唔好做,好好的休息,食完個早餐量血壓,嘩!上壓167?都係辦埋個大事再量過,又大鑊,一啲都無?再量過血壓,無偈?都係高.
 
上陣網又9點半鐘開市,恆指高開155點,跟住我就神的晚餐,越睇越有點悶,似乎拖得太過?
看完10點半鐘,望吓個市,恆指又升變跌,國指跌得更多,大陸股重勁跌成4%以上.
昨日做成日,傷過双蒸, 瘀到一撻撻,手就以為可以坐低,誰知坐空,人仰馬反,腳就跌下鎚仔所至,為有老年跌打酒來摔.
2點多鐘個女話肚餓,佢來煮野食,整咗以下啲咁嘢食..
吃後老婆放工,又食大家樂.
夜無須買餸,昨日的餸今日煮.
 
料有夜香花約5蚊,瘦肉10蚊,茄瓜兩條4蚊同倉底鹹雞
茄瓜鹹雞焗飯
 夜香花滾瘦肉.
 三個人食.

8 則留言:

  1. CYY 一 金寶叔腳痛,這兩天留在家好好休息!神的晚餐認親這段實在拖得太耐!我都覺!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!今日又要勞動LU,係呀,硬係衰人得勢,次次都出現,睇得多無癮.

      刪除
  2. 你瘀成咁樣,個女還要話肚餓,要你煮過佢食,我都唔忍得,要出句声,乜現在D後生真係有D過份,請不要怪我直言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 些少實有,不過我對玻璃手就煩啲,碰吓刮吓皮開血流,皮薄如衣.
      唔係,係佢肚餓,問我食唔食啫,係佢煮的,不過我啲文筆差啫,待改進.

      刪除
  3. 血壓真的好神奇,心情緊張又高,唔夠瞓又高,講緊野度又高,自己量,好難準確架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喱輪係高咗啲,我都係平靜吓規律吓,未食藥前來量的.

      刪除