我的網誌清單

2015年7月14日 星期二

十五十六捱天光,來個決定自己來,家居改革裝冷氣,晚飯當宵夜,人齊六個人食.

昨晚12點前都瞓,瞓至半夜4點20分醒,去個所瞓就不返,諗住個冷氣機架,朋友做實在太笨重,按裝困難,鐵器又要上油,做得趕羅絲位肯定唔啱,要改又困難,唉!若果放棄唔裝,又好似對不起朋友,怎麼搞?唉!早知不求人,自己來做,十五十六,諗來諗去,瞓不著捱至5點幾鐘,為有起來上網.
上陣網又6點鐘,老婆瞓醒返工,諗來諗去,都係咪搞,晨早嗱淋食埋個早餐,一於開工自己搞.
 
嗱淋因個條數,
 
9點鐘落五金鋪,問過3mm厚30mmX30mm各鋁價錢,要9蚊尺喎?原條20尺就128蚊,因過條數,都係原條買著數,20尺買好後,連除借工具開料,開妥部份料買埋20粒羅絲6蚊回家.

回家即時開工,一條友膽粗粗,拆窗玻璃,裁件薄甲板,左手按住外便甲板,右手鎚破玻璃,哈!幸好無事,有事就大鑊,好彩有驚無險終順利拆妥.
個仔成12點幾鐘才到,才幫手嵌框,搞掂個初形又3點幾鐘.

老婆放工齊齊大家樂食個下茶餐,茶後至電個老友,希望不要介意,因為你個重量級冷氣架,我不能裝,你既幫手非常多謝,萬二分對不起.
 餐後老婆同個新抱買餸,個仔同我就買油潻料,返歸繼續搏殺,我就加固個冷氣機架,我仔就上墻身底油.
齊齊一搞成9點幾鐘,晚飯變宵夜,才開飯.
老婆主老婆煮,有灼蝦.
 
蠔油菜芘.

咖哩薯仔雞.
 
老黃瓜煲豬骨湯

 人齊6個人食.
 
飯後雪條同提子.

10 則留言:

  1. 你部冷氣裝好未? 我可以叫香港的細佬幫你手。你 whatsapp我啦。

    回覆刪除
  2. 現時,香港天氣,好像比其他地方,特別熱,如果無冷氣,真是唔知點瞓,我細時,搵個大紙箱做蓆,瞓街,瞓到半夜,還要加帔.

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前係呀,攞兩張長櫈,幾件床板響街瞓,現時唔好話無冷氣唔掂,連硬床都瞓唔到啦,世界唔同LU.

      刪除
  3. 都話果仔好孝順啦~yman

    回覆刪除
  4. 現時香港天氣太熱,無冷氣,都好難有好睡眠.

    回覆刪除
  5. 自己識整真係叻呀, 安裝費要幾多呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 眼見工功夫啫,我諗4~5百蚊卦?自己整就啱心水啫.

      刪除