我的網誌清單

2015年7月15日 星期三

鼻敏感發作,無覺好瞓,累得要C,交話費,家居改革,個仔扇灰,晚飯4個人食.

昨晚出埋編卜成1點鐘至瞓,難瞓難瞓終於瞓著,晨早老婆醒我都醒,老婆番我眼光光,鼻敏感發作,鼻癢猛噴嚏,半夜以經發作,天光又來過,半趟下來瞓又係唔得,都唔知係咪間上漆味關係,鼻又塞又噴嚏,7點多最終頂唔順為有起來,洗個面上網.
執完一大輪日記,成8點幾鐘才早餐,餐後搞掂一切又9點半鐘,神的晚餐,以經41集究竟拖到幾時,攤響梳化看看吓都瞓著,.
夜唔夠瞓昨日做到隻嘢咁,瞓醒以經12點幾鐘,上陣網醒起要交手機費,於是網上搞掂,中午腸仔蛋炒埋碗冷飯食.
 
昨日做得太累,邊度都唔想行,在家攤響梳恰眼瞓,4點多個女整三文冶帶番工,4點半老婆放工,我依然累到不堪,邊度都唔想去,到老婆回來坐咗一陣,不如行吓街行吓,老婆嘢又食咗,不如上惠康行,惠康買咗星期三有折啲老人嘢,有麥皮20.9蚊,兩包餅15蚊,折實32.3蚊,街市買白茄子,節瓜同薯仔,合共11.3蚊返歸.
 
回家個仔已經到,買咗油潻料,今日開始扇灰,由於個仔扇灰,夜點煮飯,料有白茄子,節瓜,薯仔合共11.3蚊三文魚骨4蚊同雞扒一件7.5蚊.

 
咖哩薯仔雞.
腐乳茄子
 三文魚骨滾節瓜


夜夜開飯,4個人食,1人夜返,食住等,今餐盛惠22.8蚊.

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 啲底油好刺鼻,扇好灰上好乳膠漆就無問題,都係佢油,都費事參與.

      刪除
  2. 金寶叔, 我係黑咪. 我有個銀行送既Philips空氣清新機, 我唔要想送比你, 有冇興趣呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗,係啲油漆底油刺鼻啫,個鼻一時時,今日又全無事.有史以來個最佳狀況LU.

      刪除