我的網誌清單

2015年7月3日 星期五

失眠,房署睇漏水,走得快好世界,吊柜加固,下午茶呀大,晚飯三人食.

 昨晚真大鑊,不知是否太累?竟然失眠,聽歌收音機,乜都做齊,一直捱到成4點鐘,才叫做瞓著,晨早6點半以經醒,賴到7點半鐘還是起來.
上陣網早餐攪掂一切又9點鐘,望吓個廁所天花乾過我荷包,唉!咁都好啲,希望繼續啦,9點半鐘神的晚餐,今日9點至10點鐘約咗房署上來睇漏水,咁就邊神的晚餐邊等.
10點05分房署師父上到來,了解過情況,我話兩大可能,一係大洗廁所,水喉亂射,水從套筒而下,二水箱壞過滿,不停流落套筒,師父話要上一層了解吓,想話比啲漏水相過佢看,佢都唔得閒睇.
 
神的晚餐後望吓個市,嘩!開市還微升,家吓跌成過百點,昨日晨早斬下兩隻股,嗰然續跌,真係走得快好世界.
百無聊賴又做啲嘢,早兩日抽氣扇位開始離罅,唉!都係唔好等,嗱淋動手加條拉,擒高擒低終於搞掂,咁就穩陣得多.
 搞掂剛好3點鐘,老婆放工,大圍食大乜樂喎.
大圍每人食個下午茶餐,坐咗好一陣便買餸,行轉街市買有藍威保22蚊,方包9蚊,特價蕉5.1蚊,乾葱兩包3蚊,子薑7蚊,紅蘿蔔4蚊.
今日好熱同老婆挨文化博物館邊返歸,途中樹蔭下石櫈坐咗好一會才返歸.
回家老婆搞落煲湯,我就累到不堪,攤響梳瞓著.
瞓醒以經近8點鐘,嗱淋煮飯,料有紅蘿蔔,蘋果一隻,粟米一條,前日煲過湯鹹豬手,司華力腸,子薑,開罐菠蘿.

 菠蘿腸仔炒子薑
 鹹豬手
 紅蘿蔔蘋果煲粟米

三個人食一夜返留飯餸.

飯後果蕉





4 則留言:

  1. 間中一晚失眠唔使緊張,愈緊張愈失眠。起身食幾塊梳打餅可以幫助,或食香蕉。

    回覆刪除
  2. 職員都費事睇你影D相添。
    呢輪個市咁玩法,你有無損失呀,我D强積金蝕到入肉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢,佢心情唔同我,無漏啦,唉!已防萬一,都要整個兜缷出窗外.
      有呀,止蝕離場囉,一向都黑仔.一買就冧.

      刪除