我的網誌清單

2015年7月2日 星期四

家居改革,房署投訴,廁所天花漏水,下午茶食呀大,晚煲粥炆米三人食.

轉眼又半年過去,人又老半歲,過頭又邁進半步,政冶爭拗依然無休止,經過佔中一役,誓估唔到?千其百怪,無其不有,百花齊放,千變萬化?政冶原來係無分對錯?對可以不對?不對可以變成對?大大條道理?新聞所見大遊行少得人多,照我諗少的大多數中間派吧?

昨日依然龜縮,到中午有馬跑,依然龜縮睇跑馬,唔識賭下10蚊都無買,又到3點鐘老婆放工,諗住去個所,出大圍同老婆會合.誰知一望廁所窗台,發生什麼事?窗台一大撻水?追查下大大鑊,原來屎渠套通漏水,怎麼搞?希望樓上係一時大洗,還未滴完卦?
 
個藍滿載係水.
 
天花套通係咁滴滴吓.
  
晚大佬比的白豆角,終於食晒,白豆鹹雞甘菇三色米共冶爐,煎埋半盒三文腩,三個人食.

2015年7月2日
老婆放假,兩公婆瞓到8點多鐘,以往一樣早餐後各自上網,10點半鐘神的晚餐後,家居改革開工,家居材料所限,兩條各鋁,一條重要駁長,一條2分拉爆,另一條得分半分拉爆羅司,吊上天花,2點多鐘吊好,個女回來,叫做幫手喎?唉!嘥氣.
 
吊妥下兩母女搞清潔,搞掂好又3點鐘,老婆同個女三人樓下食呀大,出門前望吓個廁所天花,水依然慢滴,若果一次大洗,乜都乾透啦?無歇下?餐前為有入房署投訴,登記後三人呀大食個下午茶餐.
 茶後街市買點菜返歸,回家繼續開工,張爛舊嘢係咁塞上去,塞完我開始驚,中間條吊,無料關係,得嗰分半粗拉爆羅司,真係頂不住,除時倒塌到似?嗱嗱立即加條頂,咁都無咁驚?


 搞到6點幾鐘,人都散,今日到此為止.
今日買來的菜料有,個女的薯仔洋葱蕃茄10蚊,韮菜2蚊,生菜?同隻倉底鹹豬手19.9蚊,
 
夜老婆煲落鹹手粥,我來煮米粉.
 鹹豬手部份留下餐.
 
鹹豬手韮菜炆米粉.
 生菜包

 三個人食一夜返,留粥留米.
 粥米後生菜蘋果打蓉






6 則留言:

  1. 生菜加蘋果打成蓉,要否加水,吃後有甚麼好處。

    回覆刪除
  2. 漏水係好麻煩的一件事, 希望順利解決, 加油.................

    回覆刪除
    回覆
    1. 同位罝N年試過啦,嚴重到啲水浸到出廳,搞到房署同佢鏟超地台,重新做過地台同防水,當日我上去睇嚟,見佢個水箱係壞,制不到來水,水箱過滿流落條渠身,不停流,有乜辦法唔C,我同父師講,水箱唔修好,點整都無用,樓上好麻煩,做嘢唔顧人.

      刪除