我的網誌清單

2016年1月5日 星期二

睡來唔錯,一切無唔妥,廚房窗加個蓬,下午茶在家,晚飯5人食.

昨晚12點前都瞓,夜所兩劑瞓到8點鐘,賴床9點多起來,睡來算唔錯,一切良好,乜事都無,起來番熱木耳漿空肚服,上陣網食早餐,搞掂一切,辦埋個大事又10點半鐘.
上陣網無所事事,不如整啲嘢,本來要等老婆放假幫手才整,唉!都係唔等,始終一把年紀,擒高爬低多幾次都幾係嘢.
就係廚房個窗,好多年房署每個窗都加個窗簷,就係防止雨水搭墻流入屋,徧徧廚房窗係無裝,由於我把氣扇,開咗個0隆,其實落些少雨係無問題,徧徧樓上唔知住啲乜鬼人?週時失驚無神倒水出窗外,好幾次要大叫住,不要倒水出窗外呀,下便好唔掂呀,昨晚又係咁,個女已經大嗌.
 
 於是乎要諗諗偈,拆下抽氣扇,又要揾料,其實無嘢欄到我嘅,攤開啲垃圾料同架生,摷件膠片,爬上爬落好幾次,又度又鋸,又收羅絲,終於搞掂,搞掂竟然落起大雨.
 上番好個抽氣扇,搞掂又1點多鐘.

而我對手變咗梅花點.

執番好架生攤唞陣,上陣網又3點鐘,老婆放工,我話來來去去都係食嗰啲,不如返嚟先啦.
3點多老婆回來,佢又話飽喎?是但啦?我就沖杯奶茶,煎隻蛋做蛋冶食,老婆還是開機上網遊戲.
4點多鐘拖住唔願起身既老婆,落街行吓,行轉惠乜無嘢啱買,就街市買條紹菜3蚊返歸.
夜點個女返,無耐個仔返,我來煮飯,有紹菜,蜆肉,甘菇一包3.4蚊,蝦米,火腿,白果,同昨日泥鯭20蚊.

白果,蝦米,火腿,蜆肉,甘菇浸紹菜
 
辣煎泥鯭.

昨晚碟蒸雞

五個人食一夜返留飯餸.
 
 飯後果火龍果.

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 泥鯭一條直骨咋,啖啖肉架,隔咗日,無咁新鮮,我才煎咋,陳皮蒸好食.

      刪除
  2. 你对手都係果句,玻璃手,一碰就瘀。
    你很久也没見你煮這款绍菜,火腿,白果,浸粉絲了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,無得救,番歸才知無粉絲,嘛就咁煮,啖湯好甜,太多料.

      刪除
  3. CYY - 金寶叔我今日買了樽麵鼓醬,想問蒸魚要加什麼?步驟?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無乜步驟,想佢爛啲,至多用匙壓蓉啲咋.熟後讚熟油咁啦.

      刪除