我的網誌清單

2016年1月14日 星期四

睡來麻麻,老婆放假,整朝上網看youtube,娛樂城下午茶,冒雨行轉璃光大道,晚飯4人食.

昨晚12點鐘前都瞓,一覺5點多又醒,瞓不返,心平氣和下賴到8點多啲鐘,老婆放假瞓醒下床,我亦跟住起來,睡來麻麻,總算可賴到8點多.
起來番熱木耳漿,煲點水洗面,搞早餐,前日條車輪包,今早才派用場,邊吃邊上網,望吓個市,美股帶動又跌成355點,無眼睇,望吓匯澳元,昨日還好好哋,上到0.73美元,結果一夜間由山頂轆落山腳0.692美元.

唉!辦埋大事又10點鐘,老婆放假去邊處好呢?記得14年去過青衣公園睇黃葉,老婆又話唔制.
無偈,咁就為有繼續上網,股匯都無眼睇,為有又笠個耳筒上youtube,由於昨日睇過一些越南人唱廣東歌,話時話又真係唱得幾好,但伴舞的就不敢恭維.
 https://www.youtube.com/watch?v=kNbRUIQ_fFc
今日youtube版面就大量歌唱片推薦,排頭就位係張惠妹歌beyond海濶天空,剔入去睇吓,原來不知咁多歌星都翻唱beyond歌,可想而之beyond影響力幾犀利?
其中佢唱得幾好.
https://www.youtube.com/watch?v=ZrkcAkNn36Y
睇咗成朝youtube,老婆亦煲好綠豆粥,係時候唞唞食碗,
 
 最後發覺有首泰國歌好搞笑.


兩點多老婆話去下午茶,咁就娛樂城,個女又話要去,一共叫咗8樣嘢,個女找數130多.
 

 離開娛樂城,個女有佢節目,我同老婆就走咗來這裡,璃光大道,都知道多時,不過夜晚黑咪預我,好似話開放到15號?於是乎日光日白都來行吓.
 來到還是4點多啲鐘, 唉!落雨添?
  
落雨兼人少,天暗暗總好過出猛太陽.
  

 





 


 

 


地方細細好快便行完.
離開城市廣場搭車返歸.

夜我來煮飯,料有雞蛋薑甜醋,冰鮮雞半隻17蚊,椰菜一個3蚊.
冰雞焗飯
豬腳薑
馬拉盞炒椰,4個人食夜返留飯餸.

8 則留言:

  1. 曾聽導遊說過,beyond在大陸很红。
    張惠妹我也鍾意聽她唱歌,很高音,唱得很放。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,響大陸好行,由其隻喜歡你,唱到去西藏,有藏語版喜歡你.
      youtube好多歌好好聽,有好音響,真係不愁寂寞.

      刪除
  2. CYY - 金寶叔我明天起返工直採至年二十九,都不知捱唔捱到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!真係慘,揾食無辦法,捱埋佢過年好好休息吓,揾啲好嘢慰勞吓自己,努力加油,支持你,支到年廿九,做得開心.

      刪除
    2. CYY - 多謝支持!想過年後去內地玩三天,但見威龍叔的遊記,要同團友搶食!有些怕!

      刪除
    3. 係呀,真係睇你好唔好彩,不過大部份都好既,以我來講算好彩,什少遇上,你怕的話,揀啲幾餐都係自助餐,咁都有幾餐安樂飯食,有啲酒店hea團,享受酒店設施,hea幾日都唔錯,又或者有温泉嗰啲囉.

      刪除
  3. 海帶綠豆沙好食有益,你有落米一齊煲?夜晚睇玻璃花更加靚呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!老婆煲,應該無落米嘞,係呀夜係好靚架,年紀大無咁神心,哈!食完就等瞓覺,所以人家約夜晚乜乜勿勿,我都唔多高興.

      刪除