我的網誌清單

2016年1月9日 星期六

睡來唔錯,漸入佳境,想當年,游水700m,大圍拮嘢買餸,晚飯4人食.

昨晚如常12點鐘瞓,夜所一劑就瞓到今早8點鐘,相當好瞓,聽收音機星期六問責,又係書局事件,兩條律師講輪費話,我就賴到9點鐘.
起來.一切良好,無唔妥,煲水洗面食木耳漿,上陣網才早餐,還是鮮奶麥同饅頭,食過早餐辦妥一切私人事務,又10點半鐘.
星期六無市無匯,無嘢好睇,上陣網就無所事事,見blog友過氣年青人,咁喜歡懷舊,分享咗多好聽英文歌,哈!今早我又慶起去摷吓,當年時最深刻一套電影,叫馬戲班魔王,隻歌真係好好聽.


摷吓又見到喱隻,又係經典,其實有好多好多,好好聽,有個靚啲耳筒,真係不愁寂寞.
其實The Wedding我係聽佢先,片內同方逸華結婚個男模,又係邊個?

1點跑馬,睇咗兩場,看來都係唔識賭,不如去游水,執整行裝出門,落到樓下,唉!又忘記帶銀包,又要折返去攞,搞吓去到池以經1點55分,更衣室無熱身,嗱淋上池,2點08分下水,一條氣游佢700m,以經2點44,就此算數.
更衣室搞掂一切,又同呀王吹水,3點多啲鐘,老婆放工,還是大圍食嘢兼買餸.
單 車行到文化博物館,條隧道大斜路,警方都勸籲要落車推,見幾個印籍人仕,大概係一家人卦?有個大約廿歲女,踩住駕兩邊輔轆的單車,慢慢而下,後便有個年長 啲,從後叫住小心,我心諗,最危險係喱種單車,亦見過好多人賴嘢,大斜路尾有個急彎,斜路而下始終有點快,一轉彎,另邊轆肯定離地,就實行翻車,果然無 耐,聽見後便大嗌一聲,砰砰嘭嘭.
我都無時間回頭去望,趕住大圍會老婆,過到大圍拮嘢,老婆以經在等,同老婆每人食個飯餐,合共40蚊.
攤唞輪買餸,買有白蘿蔔兩條6蚊,紅蘿蔔6蚊,豆腐3.5蚊,金針6蚊,豬骨20蚊同方包10蚊.
 
回程見有派宣傳嘢,拿份睇吓,又dvd又單章,幾大手筆?原來私隱專員公署宣傳.
  
返歸都5點多啲鐘,睇吓啲私隱宣傳嘢,嘩!dvd都兩隻,另外好多張紙,寫滿晒字,真係揾鬼睇.咁重本來宣傳,效果真係成疑?.
 
回家老婆處理買來菜料,同煲落個紅白蘿蔔湯.
夜點我來煮飯,菜料有昨日的雞酒,豆腐,梅菜,肉碎. 
昨日雞酒.
  
肉碎梅菜蒸豆腐
 
紅白蘿蔔煲豬骨.
  

  
4個人食夜返留湯飯餸.

沒有留言:

張貼留言