我的網誌清單

2016年1月3日 星期日

睡來唔錯,一切良好,微雨游水900m.蘭香閣下午茶,759購物,歷源報團,晚飯兩人煮麵食.

昨晚11點半鐘以經瞓,一覺5點幾又醒,去個所老婆在返工,回床瞓不著,為有又笠個耳筒又瞓過,一瞓又8點鐘,聽收音機賴床到9點鐘起來,睡來尚算唔錯,一切無事.
起來外便下著雨,收收些少衫,才煲水洗面,番熱木耳漿空肚食,上陣網才早餐,搞掂一切辦埋個大事又10點半鐘,華仔來電,一傾又成粒鐘.
假期乜都無,看吓電視又1點多鐘,無無聊聊又走去游水,一為健康,二為煤費,三為水費,過到泳池1點36分,更衣室奇冷清,稍熱身同職員傾兩句,話星期日無乜人游喎?上池1點53分下水,話之你一條氣係咁游,800m諗住收工,見時間上早,決定加多100m,湊夠900m起錨,更衣室同呀王吹吹水又3點多鐘,老婆亦放工,約過沙田中心食老麥.
誰知老婆來電,說老麥打尖不下喎,唉!才醒起假期?,後來叫老婆過來瀝源,老婆未到,我就先去味力八吓.
 事原老婆放假三天,網上跟過匯景好幾日,當日三天團係無團,美食有團已成,但我又唔想跟佢,沙田無分店,報名唔方便.
昨日游完水靈機一觸,更衣室fb過威龍兄,問佢有無好介紹,威龍兄真係好好人,當晚以經報料比我,最後還同我至電過味力,問咗有團客天下三天,話成團機會大喎?
於是乎今日來睇吓,同職員傾咗兩句,老婆以經到,唉!去旅行難,辦社又係難,竟然嗰日只得威龍兄所講嗰團,職員都係咁講,成團機會好大喎?話下來還有相當日子?見咁情況都係諗吓先?離開旅行社,同老婆就近間蘭香閣,靜靜哋坐卡位.

我就兩拼通粉飲奶茶29蚊,老婆就乜都貴過人,麻辣雞扒米線46蚊.邊吃邊考慮,老婆係都話去報名,唉!佢話成團機會大啫,到係諗吓先?

茶後又走去759行吓,又有6,6,8折,真係唔明乜手法,成日都折?看來啲人都麻木晒?無初期咁墟撼,比錢時都快好多,有點唔明?無折時生意又如何?哈!我就無幫襯.

結果老婆又銷費82蚊出來.

跟住又佳寶踱吓,出來老婆又話報名,唉!費是諗,報咗至算.

報團後銀行打完薄,就街市買半斤蠔仔12蚊,公証磅一磅竟然有9両,離開街市天都黑齊,同老婆又分道揚鑣,佢巴士我單車返歸.
回家以經6點半鐘,菜檔都差不多收,今晚見得兩公婆食,都係唔買菜返歸.
回家買來的有牛榜脆片23.5蚊,芥味花生14.3蚊,鹽焗杏仁31.2蚊合共82元.

街市半斤蠔仔12蚊

夜點我來煮麵食,料有蠔仔,南瓜同雞蛋兩隻.
 
煎蠔餅同煎南瓜,幾條腸仔三個麵兩個人食.
 

8 則留言:

  1. 新年快樂。金寶嫂真係好鍾意同你去旅遊啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,千零蚊玩三日,貴嘢玩唔起,廉價享受嘛.

      刪除
  2. 哈哈!你始终都係老婆揸主意,此團二晚也住五星,在旋轉餐廳頂樓吃下午茶,客家小鎮我去過,我是佛教徒,當然觉得景區裏的觀音佛國最為有特色,依山而建,一個個不同造型的佛像立體的依山而立,很有氣勢,而且每尊有二個人高,煞是好看!
    是呀,此一月很難成團,由其是三天的更難成團,味力會力谷成團機會大的,現距離你出發日子還遠,應會成團的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!唔點解?次次都係你啲掟去垃圾留言,
      其實我喜歡睇啲真正古蹟,不過無得揀無偈,我報時得10個客咋,算啦,撗掂無得選擇,得唔得無所謂.

      刪除
  3. 遲了4天, HAPPY NEW YEAR !! 祝 旅途愉快, 有一個開心假期

    回覆刪除
  4. 我個留言不能出街嗎?唔見了。

    回覆刪除