我的網誌清單

2016年1月30日 星期六

儍人與白痴,足知搞掂爆腳指,童年回憶,

心情唔好,停咗兩blog,思前想後,究竟每個為人父母是否一樣,人老咗子女大咗,佢哋有腦咗,我哋就遲鈍咗,佢哋智慧咗,我哋就白痴咗,問過好多同輩朋友,聽過好多食市街坊,個個都係咁呻?
你話佢無我們心咩?但又唔係?咁即係口不對心,把口就呼呼喝喝,諸多批評,反駁佢就家嘈屋閉,忍下去,遲早有日要公園留連,夠鐘返歸食飯瞓覺.
前日老婆放假,為咗個女個爛鬼淘寶衣柜,限時限刻即日要起貨,11點多返工的出晒門,同老婆事不而遲開工板又霉,又拆又嵌.
 
中午同老婆食即食麵.

 繼續開工掟爆腳指,



 續做到8.9點才起貨,做到腰都直,辛苦唔緊要,還要諸多批評,我都學會睬你都儍,我都唔知幾自豪.

昨晚一句話都無說,飯後整晚看youtube實在太多嘢睇,太精彩,12點零都瞓,一覺今晨7點多,瞓不返,聽陣收音機就玩手機,無聊下制作了以下條片,我的出生地灣仔,童年時留連過的地方.

16 則留言:

  1. 金寶叔叔,小心d啦,唔開心野唔好記咁多,高高興興又過年~yman

    回覆刪除
  2. 是否真的叫一身兒女債。
    你為家已付出很多,搞到腳指也受傷。
    二公婆煮麵食又一餐,何解身為子女不懂父母心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!佢無本事,我能力到此,為有咁囉.
      網友好過兒女.
      跟本無時間,佢要即卦衫上去,唔係無得瞓,
      不止我譜遍都係咁,家教同香港風氣,無偈.

      刪除
  3. 金寶叔你好,好耐無留言,唔知仲記唔記得我!今日留言,因為你正正説穿我心事,同病相憐,好明白你感受。學你話齌又唔係唔錫,但就總係覺得他們長大了有點自私,不知道父母已經變老了,不能像我們在兒時無微不致照顧他們一樣對我們。無辦法啦!這幾年,我都迫自己想開一點,唔好再以仔女為中心,多為自己打算,多找一些寄託,不要把太多自已的想法放在他們身上,也許日子會好過一些!看似灰了一點,但,這是現實!年過半佰,才知要從新學習做人。又或者,無希望期望就不會有失望啦!新年將至,祝金寶叔闔家和氣生財!

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得,你個桌號咁文雅,感覺有點敬佩添,好高興你留言,等我學多點,你講無錯,我都係近排拗咗好幾次頸才醒覺,嘈落去無用,佢不會聽我講,更覺自我為事,當我們老咗,樣樣不懂,為大局佢唔改,嘛自己改變吓,佢當我白痴,我當佢儍仔囉,為有少參與,少討論,少交流,咁做法好似不對,但同一屋簷下,為有消極點囉.
      多謝你祝福,多啲留言啦,大家開心啲.

      刪除
  4. 腳趾傷勢要小心處理呀!不要氣壞自己,多愛自己吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好少事,有心,我都係咁話,莫奈何,盡量啦.

      刪除
  5. 隻腳指好傷喎! 希望好快好番!
    可能我兩個仔未成熟, 得22同24歲,暫時從未敢呼喝我, 大仔試過語氣差少少同我講野, 我唔太慣架!可能表現出唔開心卦! 之後佢就WHATAPP同我道歉!
    若果將來佢地變左開始呼喝我, 我會點? 都唔太敢想像........
    若果我係你, 如果有日佢令你難受, 你要比佢知嘛! 比如第二日佢話返黎食, 你咪話多數唔煮飯, 叫佢食自己囉! 直到佢覺得自己做錯左,你先好再煮飯過佢地食呀! 等佢地知道, 好多野唔係理所當然架!
    又若果咁, 佢都唔知有問題,咁唔係你老左變白痴,而係佢,咁重好啦! 煮兩個人既晚飯, 點都輕鬆過煮四五人嘛!


    回覆刪除
    回覆
    1. 個卜都唔知做乜鬼,有啲混亂,你留言現在才走出來.
      腳指無事LU,比塊板鎚到,不太傷,
      仔女嘢一啲啲啦,教得好係無問題,
      無用架,我啲唔同你,你啲還年青會聽吓你講,我啲以經爐火純青,大你啲好多,冇得教架,佢掉轉來教我才真.
      我谷氣在我每做一件事,或講一樣嘢,佢都係質疑我,硬係反駁我,重芳死唔夠強調,重話比個家姐聽,話我唔啱,吹到我漲,所以我話我白痴,我當佢儍仔囉.同佢再拗又家嘈屋,由細睇到佢大,佢唔受激,脾氣唔好週時嬲到撞頭埋墻嗰隻,我都怕咗佢,以前嘈到頂點,我怕到我叫佢做老豆呀,唉!改變唔到,為有睬佢都儍.
      學葛蘭講,朋友可以不交往,同血源無得甩,算啦,為有當佢儍仔.

      刪除
  6. 留完之前個留言先睇你段片,首歌好襯D圖片, 好懷舊FEEL, 正!
    我爸唔係一個好父親, 所以, 我成日覺得金寶叔你好叻呀! 四個字"與時並進", 好難得架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好聴,哈哈哈!大陸嘢嚟喎.
      隔鄰婆仔飯香,別人老豆係好卦,係咁架啦,
      進乜吖?我都係學學吓,叫做唔錢玩吓囉,有佢還可以不用去老人中心囉.

      刪除
  7. 回覆
    1. 哈!由細到大習慣囉,喱啲咪不覺下唔識真惜囉,盡量啦.

      刪除