我的網誌清單

2016年1月31日 星期日

石仔嶺探戰友,元朗年夜飯.

昨日出埋編氣憤blog後,2點多收服心情,一於忘記牠,去個前前老闆處食年夜飯,上次一樣順路探探得個頭既戰友.
3點鐘沙田火車站內等,車站超多人,行到頭卡都係無位,但客就梳啲,同老友站著吹水,大吹家庭冤屈氣,佢還好新抱孝順,又話今年不用清潔,仔同新抱們比錢請鐘點來清潔喎,今年年夜飯不用佢煮,出外喎,真係好,傾吓傾吓又到上水站.
出閘人多到乜,太多外地人,出閘慢吞吞,外來插咭有靈有不靈,搞到出閘條龍長一長,出了閘上了大堂,一樣擠擁.
 
 幾難才行出小巴站,老友又要燒煙,停留咗陣,就搭小巴.
好快就有車,上車我就撳分段嘟咭,跟住司機同我講,唉!兩蚊就不用撳分段啦,我話係,下次啦,朋友就無撳照嘟,問我撳來做乜啫,我話點解要益佢,我係分段,政府津貼分段囉,全程津貼就多咗,你喜歡益佢嘛益佢囉,最緊知自己做緊乜事,老友才明白.
 傾吓講4點鐘來到石仔嶺老人區.
來到戰友老婆也來咗,話老細潘仔剛剛才走咗,姑娘來同戰友打點一切,坐上輪椅,姑娘話佢來推,真係好人.
安頓好戰友就開餐.
 老友好細心兼大手筆,買了半隻鴨同盒义燒,經過上次,酒就無喇?汔水就三罐.
又聊又食煙,戰友老婆不停勸住戰友,腸胃唔好不要食咁多啦?戰友發晒脾氣,哈!賭錢忌親人,竟然食嘢都忌親人,唉!老友難得見面,嘛食多幾舊囉?兩大盒嘢好彩戰友老婆幫口,一人食啲足之搞掂.
 
聊到5點半鐘,我們係時係要走.
 
離開石仔嶺過對面古洞街市搭76K去元朗.
有個apps真係好用,稍等2分才有車到,嗰然早咗幾拾秒車到,原來半小時一班,哈!送車都幾係嘢?老友話諗住搭的士喎?唉!老友駛錢同我好大分別.
成45分鐘車程才出到元朗,原來約咗另老友大麻成元朗等,佢話人多到比人撞到散喎,元朗又真係好多人,好不容易來到食飯地方,
8點45分上到來,好多客未到.
睇吓個菜牌先,都幾豐富.
咁啱舊年坐我隔離位前輩,記得介過白背木耳條方過佢,我話我剛食完條方咋,於是乎手機相比張過佢睇,哈!佢又係拿部手機拍手機?照後我問有無旅行呀?佢話最近個仔帶佢遊日本,見佢講日本,我啲廣東遊都不敢再提,咁就繼續玩手機,佢話真係唔識喱啲嘢,心諗你用得智能手機?何解不懂whatsapp?我話點解唔叫個仔教?佢話個仔忙喎?唉!帶得你去日本,何解手機無時間?我問手機誰帶你去買架?佢話自己去買咋?哈!真係一家唔知一家事?我就即時示範個whatsapp過佢睇,我話家庭整番個群組,一send個個都睇到,幾好架.唉!又同位老人家上一課.
9點鐘開席,先來個乳豬全體.
跟住碟碟精彩,好夠份量.
餸菜好大碟,不過拍照好有難度,連老友都話我,又影相?唉!都係嗰句,解釋都無謂,為有收歛啲,近就拍張,遠拉近拍張,轉到來無咗大截,為有自己碗拍張,好幾個菜都無拍到.
今次好啲無人投訴煙民,進步咗卦?食吓拍吓好快又散席.
 
 同老細講句,多謝你喱餐,最唔好就係見你一次,我又老一歲,離開酒樓10點半鐘,同老友269d返歸,回家都11點45分,

8 則留言:

  1. 金寶叔你真係有情有義呀, 成日探戰友, 佢一定好感動.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有乜吖,順道啫,唉!咁又一年,舊年兩處地方一樣.

      刪除
  2. 原來金寶叔去左元朗食團年飯也(我地頭呀)
    你前老板真真有情有義
    當年你一定立下不小功勞
    老板先咁有人情味

    家家有本難念的經,各有前因莫羡人
    人生就係咁啦!兒女大啦!
    但佢地永遠忘記父母已變老
    所以總係疏忽粗心大意
    難望他們可以好似我地
    兒時照顧佢地一樣無微不至
    不太差也就算了
    唯有自己看開一點才活得快樂
    有時間就多和金寶嫂遊山玩水
    享受人生吧!
    祝好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 明白,都係一時谷氣啫,學葛蘭話,朋友可以不交往,同血源係無得改變,環境下為有這樣,多謝你關心.
      都一把年,又相處得幾耐呢?開心又一日,不開心都要過.

      刪除
  3. 又去石仔嶺探萬昌,佢見到你們一定好開心,义燒加半隻燒鴨真係多。
    年尾又飯聚,見到你碗裏隻鮑魚,好多餸食,有碟碟美人照镜嗎?
    人人都鍾意去日本,但價錢好貴,如果你廣東遊也開心,也不用和人比較,我也常给人說我返大陸,但我的目的是去寺廟,像你上次去的觀音長廊,而且價
    錢平,酒店好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!你咁黑,又幫你掉咗落圾垃筒,上面個留言又係,好在發覺,唔係又不了之.
      係呀,我喱朋友好濶桌,佢就好,今年啲仔請鐘點同佢清潔廚房,又團年出街食,不用佢煮,新抱又好,FB同佢開埋,哈!不用都係唔識用.
      個老細好念舊,好難得,我哋咁啱幾個一齊咁耐,所以年年有請,唉!唔同級數無謂講,又不太相熟,又唔知人家對大陸睇法?三天行程好鬆容幾好嘅.

      刪除
  4. 回覆
    1. 無,都好耐無探,同舊一樣順道啫,咁又一年.

      刪除