我的網誌清單

2016年1月11日 星期一

睡來尚算唔錯,整朝上網,未游傷手,游水800m,老婆加班,獨自大圍買餸,樓下大乜樂,傷心小妹妹,晚飯三人食.

昨晚12點多啲鐘瞓,瞓至5點鐘醒咗,瞓不返,6點鐘望住老婆返工,無辦法?一於平心靜氣等,矇矓下終於瞓到8點鐘,9點鐘見呀man返工,賴床到9點多才起來,睡來尚算唔錯,洗個面空肚木耳漿,上陣網食早餐,辦妥一切大小事,又差不多11點鐘.
上輪網又一個上午,1點多還是去游水,過到池1點38分,見有時間同肥仔職吹吹水,更衣室熱身,上池經過洗腳池,一不小心手踭就擦落墻各,玻離手擦甩皮兼流血,C啦,游定唔游呢?,見無乜血C就C啦,跳落水,嘩!嗱得我痛C,好在游多幾吓適應咗才無咁痛,話之你一條氣游夠800m起錨走人,更衣室手還有點血流,沖埋個涼才無流.
更衣室同呀王吹陣水,3點鐘電話響,老婆話收3點半鐘喎,咁我就自己過大圍買餸,你收工就返歸樓下大乜樂等啦.
直接過大圍,好快行轉街市,就買完餸返,老婆同個仔以經食完個餐,我就叫個21蚊餐食,食食吓見個細路女係咁哭泣,好凄涼,諗吓又喊吓,食注米粉又喊,紙巾不停哋祙眼淚,我同老婆坐咗好耐,睇見佢就淒涼,啲茶客來個安慰一次,到走後又第二個客來安慰,同老婆坐咗成粒鐘,都見有好幾位來安慰,唉!何解個老母又會掉低個女咁耐?到我們走,有個茶客叫個女食蕉來,唉!細路女一個人係驚架,個老母又會咁大安主意?
 

 
離開大乜樂返歸,我大圍買來的有鴨梨5蚊,椰菜花8蚊,蕃茄3蚊,豬扒4件10.8蚊,泥鯭魚10蚊.
 
夜得三個人食,為抽起豬扒唔煮,就煮兩味算,有茜蘭花椰花,泥鯭魚.
 
陳皮蒸泥鯭.
 
芝士焗雙梳.
 
 三個人食.

飯後果鴨梨

4 則留言:

  1. CYY - 金寶叔手流血仲游水!應止血先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!有乜偈,諗住雞咁腳行過洗腳池,誰知雞腳得滯,就咁撞倒,開頭唔覺有血,係好少,都知落水好嗱,痛咗半個池才無痛,今日無事啦.

      刪除
  2. 你的玻璃手腳,真係要小心,一碰又瘀
    有蕃茄有豬扒未食,明天可以蕃茄豬扒
    大乜樂份量真的很少,下午茶燒味双拼,我食完都未飽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!人老咗就特別弄盡,瘀無甩皮咁慘,落水實拿都C,真係想唔游,咁田地為有硬著落水,無發炎無事啦.
      唉!煮到厭,好唔想煮,由老婆煮算.大乜樂老婆係要去食無偈,若我一個人肯定返歸淥麵食.

      刪除