我的網誌清單

2016年1月12日 星期二

瞓覺好,整個上午上網,老婆放早行禾輋,食麥記,禾輋瀝源買餸返,晚飯5人食.

昨晚還是12點鐘以經瞓,一覺6點又醒,老婆返工後,還是瞓返,一瞓就8點幾鐘,睡來唔錯,賴床到9點多才起來,一切還好,耳鳴還是差不多.
起來番熱木耳漿.煲點水洗面,一邊上網一邊食,還未吃完.以經急不及待要辦大事,辦完大事又差不多11點鐘,上陣網望吓張枱,哎?原來個早餐還未食完,食埋個早餐,量血壓142/75-59又會咁高,上陣網又12點幾鐘,關機看電視.
一點多鐘個女返,看電視到兩點鐘,我都無你咁好氣,落街行吓,2點半鐘老婆放早來電,我話過禾輋啦,跟住就去搭車,車到沙角站,老婆剛好上車,咁就一同過禾輋,過到禾輋行陣吉豬,老婆話食麥記,好,咁就行上層去麥記.
麥記裝修完係唔同,闊落得多,大把吉位,麥記優惠完,為有又係一包一餐33蚊.
 
餐後行商場,哈!少有有車輪包,細路時係奢侈品,幾難至有得食,咁就整條9蚊懷舊吓.
 
 買完麵包就繼續行商場,一直行到惠乜,見有奇異果7.9蚊6隻,見有得揀,當然買番6隻,
又見椰菜又平,6蚊執份兩個,老婆見有雞又買,揀隻極重手,唔願放,買隻33.8蚊,之後孭住一大袋行去瀝源,瀝源雞寶買魚角7.9蚊,才搭車返歸.
 
返歸都5點半鐘有多,老婆處理買菜料,我就上網寫今日blog.

夜點我來煮飯,料有蘿蔔一條3蚊,豬扒三件8蚊,魚角7.9蚊,魷魚翼,蕃茄3蚊.


 
 咖哩魷魚魚角煮蘿蔔
 
蕃茄煮豬扒
 
5個人2夜返留飯餸.

10 則留言:

  1. 點解少見有車輪包? 我細時都鍾意食架,我都時有見有得賣呀。。第二個選擇是排包。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係咪難做?食既都係方包多,甜甜哋有提子,當然好嘢,以前買麵包皮煲糖水,見有啲還奶油既皮,都唔知幾禾味.

      刪除
  2. 車輪包真是兒時美食,現在很難見到,還有小時食的夾餅,很厚那款,加沙糖花生椰絲在上面,趁熱食,很正,你知我說那種嗎?
    昨天惠康黄芽白也是6.5二條,和你買的椰菜差不多價錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又兒食?係咪架?真係好少有賣,係呀夾餅,一個厚厚鐵盆來做,花生沙糖,好飽肚,現在無人整賣.
      有見兩條6.5蚊,買咗有排食,所以都係咪,

      刪除
    2. 係呀!用鐵盆做,我小時最愛,現在不知那裡有。

      刪除
    3. 哈!包飽肚,抵食夾大件,好喜歡食佢啲邊邊,好香脆.

      刪除
  3. 冬天煲仔菜,咖喱煲呀!^_^~yman

    回覆刪除
  4. 係喎,魚片頭都可以當魚蛋整咖哩蘿蔔喎。

    回覆刪除