我的網誌清單

2016年6月6日 星期一

睡來唔錯,晨早大雨,屎坑之作,大圍科發摺,又食老麥,晚煲粥炒米粉,4個人食.

昨晚飯後搞短片搞餐懵,一無事處,還是12點鐘瞓,一覺6點鐘醒醒,去個所好彩又瞓返,一瞓8點多,鼻無事,睡來唔錯,手機賴床到9點多起來,外便外便原勁落大雨?
起來洗面搞早餐,鮮奶麥皮配飛碟上住網食,量血壓131/69-57,食今早藥,手機辦大事,昨晚條片差極,心身不憤又整個條,大事不力又差不多11點鐘,繼續我的制作,搞好到儲藏存,他媽的又會無咗嘅?唉?又要重新做過,後來才發現儲存空間不多句,掉..嘥我心機,最後還掉咁垃圾,終於儲存好,上載埋youtub搞掂.

搞掂以經1點多鐘老婆返,老婆回來又開工,上網遊戲,我搞咗成朝累到C恰咗陣3點幾鐘,同老婆講點呀?
老婆才關機,下雨天同老婆搭程車過大圍,大圍諗住去科發食麵,誰知去到都執咗笠,無麵食焗住去食麥記,經過街市昅吓行情,啲菜好平,都係唔買住,去麥記食咗嘢先.
過到麥記出奇大把位,還是一包一餐配粟米,飲奶茶33蚊,同老婆坐夠買餸,10蚊買咗三樣菜,小唐菜,大白菜同孱菜.

正想火車番歸,老婆又貪小平宜,見人家在街宣傳,5蚊條面紙,話新開張宣傳喎?我話嘥氣,肯定有啲嘢,光棍佬教仔,老婆係都要去,我話你去到夠,我在這裡等你,誰知見佢越行越遠,向我攤攤手,為有過去睇吓,他媽的還要行,足知行到,佢老味吖?要等陣排隊先喎?5分開始賣?我話你都黐線,拉老婆走人.
唉!行到來這裡,唔湯唔水,搭車又唔係?行路又唔係,同老婆C吓C吓行番屋企,回家累到C,老婆上網遊戲,我就瞓著覺.
7點多個仔放工返,老婆唔叫都唔願去煲落粥,夜點諗住三文魚骨剝肉炒米粉,誰知個又話回來食,搞到要分開煮,
 
一搞又成9點幾鐘至食得,三個人食,個女留粥留米粉.
 
 一路開餐一路梅長蘇,看完10點半鐘新節目,他媽的開心大發現,一模一樣,有無搞錯呀?薛家燕=鮑起靜,你呀媽吖?好心唔好咁cheap啦,比啲新意好卦?C咗個亞視,來個亞視不如?關電視慳番啲電.

4 則留言:

  1. 乜都搞掂晒? 當笑片睇囉,依家網絡咁發達,在TV睇時,已經遲人一步了。

    回覆刪除
  2. 天氣熱,食粥易入囗,你條片上載了在youtube.
    去廁所唔好玩手機啦!要尊心辦大事,你咁多時間去完才玩啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!唔知食乜好,煮兩煮有難度.
      上載上youtube,得個網址,方便人家睇,吓吓要下載好煩,下載要成7,8分鐘,到睇時,原來係垃圾,做咁多嘢,好失望囉,載上youtube得個網址,方便,除時可以唔睇,所以好怕要下載嘢,零願唔睇.
      哈!大事其間,時間唔浪費嘛.

      刪除