我的網誌清單

2016年6月17日 星期五

睡來唔錯,一切無事,新抱放假,呀茂整餅,屋另邊笨豬跳,食大乜樂,晚打邊爐,切蛋糕,父親節快樂.

昨晚還是夜夜才寫埋篇blog,12點前都瞓,一覺4點多去個所,就瞓到今早7點醒,收音機賴床8點多起來,一切良好,無鼻水,耳鳴還是原初輕微,左手碗亦無痛.
起來洗面搞早餐,邊上網邊食,餐後9點22分量血壓122/65-56,食過今早藥,辦埋大事又10點鐘,今日事上網.
看陣新聞便youtube煲劇,煲不到一集以經累得我C,無偈為有椅上瞓陣,一瞓差不多12點鐘,個女瞓醒又搞搞震,不久輪到新抱瞓醒,呀茂整餅,話試燒鼠尾草,乜家伙?真係唔識?個女教路,新抱點來燒,我就塘邊鶴,順手錄條短片玩吓.
兩點多鐘個女出街,我同老婆係時都出街揾食,突然個女來電,話樓下又消防車,十字車,又記者,望住我們座另邊個天井喎?唉!不用說都係有人笨豬跳,於是過去昅吓,平台見有差佬同兩個消防員,見個饀以經打包好,地上留下兩撻乾涸漬,唉!都無謂多望返回屋企.
老婆亦關好電腦,係時候出門,落到樓下又消防車,又十字車,街坊議論紛紛,唉!都不用去問?個個都無我咁清楚.
唔想多行就商場食大乜樂,老婆22我24蚊

吃過坐夠,惠乜買麵包,行個圈還是執包上次9.6,現在9.8蚊加頓麥方包走人,街市買24菜蚊返歸.
 
回家到屋企樓下,咦?還有差佬?又見有駕黃色貨車駛到,食蕉就叫住由正門入啦,心知乜回事,於是叫住老婆不要回家,行去遠些花糟坐吓先.

同老婆樹陰吓坐吓聊吓,眼見部黃色貨車離開,才多坐一會才返歸.
回家5點07分,放下買來菜料,又試吓個wifi掉又係唔得,真係不知原因,試過好多方法,轉個位置,將線掉來掉去,有時得到用完,下次開又唔得,今次谷鬼氣換過條線,睇吓又玩得幾耐?
搞掂後我就上網寫今日blog,老婆搞衛生拖地.
7點鐘啲友陸續返到,帶有一堆凍肉,還有個海棉冰枕.

8點多擺開陣勢打邊爐.
 
 人齊6個人食.

夜11點多切蛋糕,嬉嬉哈哈,父親節快樂喎.
 



15 則留言:

  1. 我都唔識鼠尾草,最终作用是……。
    生命咁保貴,何解要笨豬跳,有甚麼事解决不了呢?為情為債。

    回覆刪除
    回覆
    1. 西洋嘢嚟,我都唔識,佢哋燒到我嘛搜尋吓才知?你上網搜尋吓囉.
      昨日沙田5個鐘內共三單呀,我座單就年老有病,嗰兩單好後生咋.

      刪除
  2. 段片拍得好溫馨喎! 其實同子女住亦有好處, 幾熱鬧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!順應民意咋,哈,哈尊重尊重.你哋又話我衰格都似.哈哈.

      刪除
  3. 金寶湯叔叔:
    齗斷續續留意呢個blog不只5.6年了😀
    第一次留言😳
    我想當時還未有whatsapp,喜歡你分享生活逸事😀
    祝身體健康,生活愉快,父親節快樂😆😆😆

    回覆刪除
  4. 金寶湯叔叔:
    齗斷續續留意呢個blog不只5.6年了😀
    第一次留言😳
    我想當時還未有whatsapp,喜歡你分享生活逸事😀
    祝身體健康,生活愉快,父親節快樂😆😆😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,哈,當我心灰意冷時,你個隱者出來替我打支強心針,乜都好多謝你既支持,
      係呀,科技進步,人同人拉近好多,呀公呀伯都whatsapp,獨係我同輩朋友還是C舊,所以我話我無朋友,就係咁解,N年前就筆友,有互聯網就e-mail,今日發展到手機whatsapp 犀利.睇嚟寫blog都係没落時LU.

      刪除
  5. 種兩棵鼠尾草更加好啦,又食得,又聞得。你的家人好親密,節日都有慶祝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩,真係大鄉里,佢哋太迷信,好似話負能量都得?
      唉!是但啦,叫到就尊重吓囉,我就麻麻,兩公婆踱公園好過,哈!又衰格.

      刪除
  6. CYY - 父親節好溫馨!大家體諒一齊住都很好!

    回覆刪除
  7. 金寶叔一屋五人行,好不容易呀!
    但你給我感覺是很温馨一家,仔女好有孝心
    時時節節總有慶祝活動,很難得呢!
    預祝父親節快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 係6人至真,係呀,好難就到同一個晚上,孝心,係不懂怎去孝啫,
      多謝.

      刪除
  8. sorry呢,但。。我係你忠實粉絲喎
    無理由仲有第6位成員我唔知,哈哈。莫見怪😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!你一直睇開5個,唔覺多咗個,你唔知囉.

      刪除