我的網誌清單

2016年6月18日 星期六

睡來極度麻麻,整日烏烏吓,中午食埋隻糉,樓下買餸,老婆剪髮,晚飯人齊食.

昨日提前父親節喎,都明白係佢哋意,左夾右夾,足知係昨晚發生,本來話出去食,我的例話,無謂,問不如打邊爐喎?好,無所謂,其實真係麻麻.
打襯邊爐,慶祝啲咁嘢?肯定這晚唔芳早瞓?兼夾呀偉屋企裝冷氣,裝到不知所謂,議論到夜夜,唉!夜咗難入睡就例牌,結果昨晚搞到要成3,4點才能瞓著.
一瞓今早7點多啲鐘便醒,瞓不返手機賴床,又搜吓昨日笨豬跳單嘢,嘩?原來沙田5小時內有三單,三單距離都唔遠,全部大圍一帶,兩個比較年青,我座最老,69歲若無估錯,係單車場餵貓嗰個,都交談好多次,跟報章形容相當似.
賴到8點多啲鐘,鼻敏感到,連打幾個噴嚏,鼻塞鼻水齊來,唉?無辦法焗住要起來,洗個面上網寫下今早事.
寫陣blog搞早餐,上住網食,忙過鬼覆埋啲過晒廟留言,又成10點鐘,量血壓132/75-57,食埋今早藥,手機辦大事,又制作我啲屎坑片,辦埋個不俏大事又10點40分,烏烏籠籠甩甩漏漏,做幾次才上載到youtube,搞掂又成一個上午.

搞掂條片就梳化攤唞吓,個女瞓醒又鬼咁多嘢,又話窗簾漏光燦到佢,最夜係你瞓,你唔搞好才瞓,睬你都儍,2點鐘老婆返,佢又開工LU,
見還有隻棵蒸糉在雪柜,要食囉萬一變,蒸熱三個人食,

 昨晚成3點幾鐘才瞓著,超眼瞓,上床一瞓又成5點幾,要買餸,老婆又話出街,咁就齊齊出街,佢剪髮我買餸,都成5點幾鐘,就樓下買算.
買有通菜一扎3蚊,蕃茄三隻4.9蚊,豆腐一件4.5蚊,惠乜到期鹹魚肉餅15蚊.
 
回家都6點鐘,上網寫陣blog,老婆剪髮返.
7點多啲鐘,老婆染髮,咁就我來處理今晚餐餸,料有蕃茄,通菜,鹹魚肉餅蒸豆腐同肉碎.
處理好又近8點鐘.

鹹魚肉餅蒸豆腐,

肉碎煮蕃茄,

腐乳炒通菜

5個人食1夜返,留飯餸.

飯後果啤梨.



6 則留言:

  1. 金寶叔把聲好後生喎!
    全家好配合咁倍你拍片, 尼D亦係一種尊重啊!
    其他方面未夠尊重既, 等佢地再成熟D, 應該慢慢會學啦!
    同子女住熱鬧d, 亦麻煩d, 要照顧佢地晚飯果餐! 唔同住就自由無牽無掛囉! 不過有時會覺得太清靜, 有d悶添! :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己聽番自己把聲好怪,不點不好聽,
      哈?咁既配合叫做尊重,好低微啵.
      都係嗰句,聽其自然啦,好與不好,都睇唔到咁多,好自為知啦.
      所以我堅持不出去食,和氣既嘢,算係咁,比上不足比下有餘啦.

      刪除
  2. 謝謝分享,真的很温馨的一家人
    我有點自卑了~😢

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!你睇我好,我睇你好啫,唉!但求和和氣氣都心滿意足.

      刪除
  3. 佢地個個咁聽話,比你影完又影,好攪笑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!咁都唔得就C囉,又唔駛錢嘛拍來玩吓囉.

      刪除