我的網誌清單

2016年6月5日 星期日

昨晚睇波,睡來尚可,走轉城河試新apps,下午茶大乜樂,晚飯人齊食.

昨晚睇場直播足球,德國對匈牙利,看至下半場,還是頂不住睡魔,都走去瞓,一覺今晨7點醒,手機賴床到8點多起來,輕微鼻水同塞,睡來還可.
洗面弄早餐上往網食,

餐後急不及待辦大事,事後量血壓123/70-56,食今早藥又10點10分.
日日如是上網,今日揾資料,摷輪又11點幾鐘,至電過華仔,正在修理單車喎?修好同我踩轉城河喎.,好我就等你.
收線後又12點鐘,城市論壇,又係六四事件,不同立場講來嘥氣,你講佢唔聽,佢講又會聽咩?胡鬧一場,胡閙未完華仔來電,老地方等喎.
1點鐘未到華仔以在等,

咁就開始我們城河單車吹水之旅,一路踩一路吹,無所不談.
半小時來到孖橋,在這裡坐坐,吹陣水就回程.

不走回頭路,同華仔沿城河另邊走.

來到這裡,一對情侶濃時咀不停.
 
端午將至,準備就緒
 

 
大帳篷下,賓賓印印世界

來到這裡,個半小時城河單車之旅,就此結束.
 
 返回屋企樓下2點半鐘,至電個老婆下來,在這裡每人食個下午茶餐,老婆23我27.
茶後街市買半斤白豆角3.2蚊返歸.
回家我又開工,試我個新apps制作我套片,城河單車之旅,結果係失望,手機版即係手機版.



夜7點半鐘我來煮飯,料有白豆,粟米,甘菇,南瓜,雞蛋同公魚干,



甘菇南瓜蒸公魚干,

腐乳煮白豆,

粟米蒸水蛋

人齊5個人食.





4 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈!越近越唔會去?唉!個個都係咁,就係太近,方C無機會咩?點知就係咁.哈

      刪除
  2. 沙田城門河两岸景色優美。
    新apps原來是制作短片。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!幾好架,不過假期就賓賓印印世界LU.
      越出越犀利,稍為差啲無人用.

      刪除