我的網誌清單

2016年6月26日 星期日

旅程完畢,晚飯茶餐廳.

四天旅程終於完畢,過程相當辛苦,但玩來驚險百出,有驚喜,有刺激,有人情味,同埋個稱職玩得導遊,4天來辛苦得來係開心,總算抵償番我出發前,嗰種擔心同憂慮.
回到來都9點半鐘,連大乜樂都收,為有茶餐廳叫兩碟飯,同老婆狼吞虎嚥,兩位盛惠74元,實在太肚餓了.
 
飽飽後返歸以經10點05分,嗱淋洗個白白,處理吓啲相,寫陣blog又12點鐘都瞓.

6 則留言:

  1. 旅程開心就好! 好少旅行完咁夜先返到沙田播! 通常傍晚都返到啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!坐車多過遊,最麻煩係驗票,安檢,等車,轉車,太多囉,唔同巴士團,上落都係巴士囉,遲到又得,齊人開又得囉,回程更係慢車,由貴州回廣州停成9個站,車速得200多些,反而廣州回深圳速高到309咁高.

      刪除
  2. 都估你去了旅行, 點解每次出發前也擔心, 上次去連州地下河也擔心, 去旅行不是報了名便開開心心等出發, 只會擔心不能成團及天氣不好.
    無論點, 等看你的遊記, 但見你寫旅程算開心, 那便好了, 最重要平安唶.

    回覆刪除
    回覆
    1. 担心遲到無得去囉,我係比較神經一個人,可能係遺存囉,要去到報咗到,才安樂囉,人人性格唔同,我有個朋友,性格同我相反,有次齊齊同一個旅行,他竟然大安旨意,我以出發在途中,佢竟然還在瞓覺,我一直打電話,打了成半粒鐘佢才醒,好彩佢的士趕去火車站,來到緊遲到,差點去不成.
      這旅行算幸運,若不是黃果樹瀑布大水,就無乜好看囉,4日來唯一可觀咋,更幸運可以入水簾洞,大開眼界.11年前我來過,黃果樹最令我失望,莫水呀,今回補番數囉.

      刪除