我的網誌清單

2016年6月12日 星期日

睡來可以,床底一壇水,耳鳴加深,無厘頭whatsapp火都嚟,整日下雨屈在家,10元無賭下午茶,夜夜煮飯6個人食.

昨晚無開冷氣早早便瞓,唉!大約12點多個女返來,同個弟婦雞啄唔斷,大傾網購唔對版事,聲線大下邊有得瞓吖?後來不知何時才瞓著.
之後一覺今早8點多醒,手機賴床,whatsapp響,睇吓乜料?原來舊同事群組,send來段新聞片,再睇真啲係apple,係專針對大陸的,正所謂立場不同講多無謂.
事源早前見youtube有啲大陸工程建設宏偉,見大家從事建築業,於是乎whatsapp去分享吓,結果換來極之惡評反應,我都好明白,不同立場,講多無謂,所以我都不談這方面事.

今早還未瞓醒,却傳來這個.

懶陣床起來,例牌推回子母床入床底,一腳踏入去,嘩?差點跣低,乜料?睇真啲原來一地水珠?不用說,肯定樓下冷氣機做成,連忙伸頭望望窗下,果然新裝部3/4機,裝貼天花,無偈為有拖拖地,再放把風扇吹.
 
搞掂就洗面弄早餐,一路上網一路食,餐後量血壓150/80-60,又會咁高?食過今早藥,手機辦大事,大事完畢11點54分再量次血壓135/69-59.
上陣網又12點鐘,城市論壇,又睇吓啲友發噏風,未看完以經轉去看賽馬,還是不懂賭,睇過兩場,我埋電腦上自己blog發吓噏風.
兩點鐘老婆返,佢又開工上網遊戲,馬不識賭,齋睇跑馬悶到3點幾鐘,點呀老婆?你唔出街我自己出,老婆還是得喇得喇,話你唔聽,為有手機上網,睇清楚今早條片內容,掉....真係不要得,其實今早我都搜尋過條片新聞,真係唯獨家.
有興趣睇吓.
http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/china/20160612/55215432

強國3億建玻璃橋 BBC記者大錘一扑結果......

由於去年10月河南雲台山玻璃棧道發生玻璃破碎,並引發恐慌的事件,令外界對內地玻璃大橋的安全性感到擔憂。為了驗證張家界玻璃吊橋的耐用和安全性,當局 日前邀請英國BBC科技節目的資深記者西蒙斯(Dan Simmons),用大鐵錘猛砸組成吊橋的玻璃板塊,結果是......景區負責人日前主動邀請 BBC記者西蒙斯,親臨現場,並在吊橋中間擺放一塊玻璃板,讓西蒙斯用大鐵錘至少三次大力砸向玻璃,畫面所見,西蒙斯一錘下去,玻璃表面出現裂痕,但再次 敲打,直到筋疲力盡,雖然頂層的玻璃碎裂,但玻璃橋還是完好無缺。隨後西蒙斯跟另外24人一起站在板上,並同時跳起,藉此證實吊橋堅固,能承受龐大重量及 衝擊。
 不過網民對景區這種宣傳手法似乎不賣帳,有人直指西蒙斯敲的只是玻璃板,「又不是敲橋上的玻璃」,並調侃道:「看到質量這麼好我就放心了,大家去玩吧,我還是不敢。」
本來少少事,作算,但看過內容,條氣有點不下,於是whatsapp還拖.
(A)达人.........千萬不要去张家界行此玻璃挢、連強化玻璃亦假貨!太強呀…

(B)不要去假的張家界!!

(我)哈,原來係蘋果友?要了解多點,真係要睇多啲佢。

我真係求其敷衍句算,看過內容後有點唔忿氣.

(我)呀A仔,教精你啦,下次post過比人睇,你先要睇過內容,了解過,不要被標題誤道做小丑。我並不是極左人事,知冇。

(我)你不是標榜達人我,我係不會覆你的.知冇。還有..我搜咗半日新聞網,哈,蘋果真獨家,獨一無二,好嘢.

(B)果然是電腦逹人

(B)看機時找你安排一曰沙田單車之旅 

(我)我只不過純粹分享,並無政治成份,山河豆腐冧與我又如何,身為中國人,只嘆句可惜啫。


還拖後竟然靜如深海,whatsapp上後無個人出聲,唉!一知半解,一般見識,嘥氣.
其實以上whatasapp,係同老婆在大乜樂食緊下午茶所send的,老婆個餐23我27,老婆吃光了餀餀聲,我才開始食.
 
吃後坐夠,同老婆走進街市,買了兩件布包豆腐8蚊,瘦肉20蚊,木瓜5.5蚊,青豆3蚊返歸.

返歸5點05分,個仔以放工在家,唉!耳鳴越來越嚴重,砲轟一樣,回來就同老婆各自上網,佢遊戲我寫blog,到寫好,諗住改改啲字顏色,誰知改極都係一樣,重新覆制過一篇,李麗微其他又唔同咗.老婆煲好個湯,猛來叫煮飯,唉!都8點半鐘,為有CC哋去煮.
料有青豆角,布包豆腐兩件,雞蛋三隻,煙肉.



 一搞又9點08分開飯,豆角煎蛋.

 煙肉蒸豆腐,
 
老婆煲的花生雞腳瘦肉煲木瓜.



 5個人食1夜返留湯飯餸.
 

5 則留言:

  1. 有幾件事好難會大家看齊,是政治,宗教,及偶像,總是大家各有己見,還是不參與論戰算數。
    你個女同你新抱也算合得來,幾好傾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 三樣嘢當然啦,咁係咪不同立場就不用尊重呢,
      在個群組whatsapp我只不過post上一個網址,係表達中國建設,還同我們行業有關,重係維基百科網頁,只想分享世界最高橋樑,我表達貴州嗰重困難,佢以經當正我係左派思想,立即咁反應.(豆腐渣)又話大陸啲衰嘢.
      今早還指明post我比我,本來我都算,誰知一睇內容根本同標題兩回事,你知家陣啲新聞好取巧,齋睇標題死得人,咁至勞氣之麻.

      刪除
    2. https://zh.wikipedia.org/zh-hk/%E4%B8%96%E7%95%8C%E6%9C%80%E9%AB%98%E6%A1%A5%E6%A2%81%E5%88%97%E8%A1%A8_%28%E6%A1%A5%E9%9D%A2%E9%AB%98%E5%BA%A6%29
      世界最高橋樑列表 (橋面高度)☝最高一共138條橋,中國著咗90條,哈!貴州著咗43條,可想而知,貴州全部都係山,所以話貴州三無,天無三日晴,地無三里平,人無三両銀.

      刪除
  2. 呢個世界無邊個係最叻,無一樣是全世界最好,嘥氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!唔係叻唔叻問題,係佢挑我機,大家同是建築行業,見啲橋工程咁浩大,只不過post落群組大家分享,見佢反應對大陸咁仇恨,我都醒目,少談這方面.哈!佢竟然仇恨得咁交關,一見段新聞寫著張家界大橋bbc記者大錘一扑結果.....佢就開心到睇都唔睇內容,就以為條橋冧咗,立即whatsapp過我睇,重耀武揚威留言,嗱強化玻璃都假嘢,本來佢冧嘛冧囉,有乜出奇吖?後來我一睇內容,根本不是那回事,火都嚟埋,你做儍仔我唔理你,你指定我名同我講,我才咁慶.你盲毛屈埋我盲,條友又蠢以為自己醒,重有好多蠢嘢,講唔到咁多.

      刪除