我的網誌清單

2016年6月11日 星期六

半夜睇波,睡來還可,耳鳴再現,整日下雨,瘟瘟燉燉,屈屈在家,閒聊樓下,食大乜樂,晚飯4人食.

昨晚Viu有波睇,法國對羅馬尼亞,較定閙鐘3點鐘,好早10點幾以經上床瞓,12點零鐘啲友回來,嘈嘈閉醒過吓外,便瞓到閙鐘響.起來烏烏吓,褸件棉胎梳化看,半夜睇波有難度,失眠就話啫?最甜吓起來,真難頂,倍率一面倒,羅馬尼亞贏倍11倍,真係好想投注10元玩吓.
烏烏吓的睇了半場,羅馬尼亞唔輸蝕,有權爆冷,亙有機會下,0對0完上半場,半場完終於周公叫到瞓著,到醒來時下半場以開波,咦?法國以經一比0領先?續看下去又比羅馬尼亞執番個12碼,打和了,睇住爆冷打和收場,誰知最尾幾分鐘,被法國一記世界波,靚絕二比一散場,看完最後花絮都唔睇LU,嗱淋返床瞓LU.
一覺今早8點幾鐘,懶床到9點鐘起來,外便下著雨,起來還是鼻塞塞,又鼻水,要不停哋要呻,左耳耳鳴明顯重咗,大有可能同鼻敏感有關?都唔理得咁多,洗面搞早餐食,還是蛋牛冶同鮮奶麥皮上著網食,餐後10點25分量血壓125/70-57,食過今早藥就手機辦大事.
辦完個順暢大事又10點50分,每日事上網,鼻水耳鳴夾雜下好辛苦,呻到個人瘟瘟燉燉,煲咗無一陣劇以經頂唔住,唉!棄網看電視,差不多12點鐘,新抱番工,又輪到個女瞓醒,瞓醒總是多動作,唉!話之理續看電視.
好不容易2點鐘老婆返,老婆例牌佢網上遊戲,見下雨天都無謂騷擾佢,個女總是有嘢搞,揾佢啲環保袋喎,又話個老母唔知質咗去邊?嘈嘈閉,唉?白鴿籠間屋,揾番確有難度?又嘈起來,唉!見在家屈到我瘟瘟燉?不如叫老婆出街,臭吓街外空氣.
落到街依然下著雨,還是走進大乜樂,還是至平既下午茶餐,老婆23我24,吃過坐夠同老婆周邊行吓,落雨關係,有限有蓋地方行,行夠街市買5包粉絲10蚊返歸.
回家5點多鐘,個女出咗街,我才上網寫今日blog.
7點半鐘煮飯,料有紹菜,粉絲,粟米,蝦米,隔夜肉餅,雞蛋三隻,煙肉同白果.
 


粉絲,蝦米,白果,肉碎浸紹菜.

煙肉粟米蒸水蛋.

8點40分開飯,4個人食1夜返留飯餸.
 

6 則留言:

  1. 昨晚我老公也有睇波,你們下午茶雖然又是去大乜樂,但時間早總會多幾款選擇,我一般放工才去,無乜選擇,真係食都食到悶。
    家居物件又故定地方擺放,找起來會方便些

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!唔識揀,亦無乜選擇,不是麥記就係佢.
      唉!唔識講,總知改革以來,質得就質,我都無心機去處理,個個人不同,亦無得多聲氣,和為貴.

      刪除
  2. 個肉餅食剩咁多? 證明你地唔鍾意食外邊調左味既食物, 都係金寶叔自己一手一腳整既好味好多啫!
    我又八封問吓! 金寶嫂係咪太善良, 從少就唔太鬧仔女既呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個肉餅又會咁多,難已至信,可能南瓜多得滯.
      哈!唔識講,哈用個蠢字來講算.

      刪除
  3. 依家打歐洲杯,你地在香港睇波的時間會亂哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!都無以前咁大癮LU,唔駛錢唔眼瞓,有直播嘛睇囉.

      刪除