我的網誌清單

2016年6月3日 星期五

一切良好,屎坑制作,居要費屋租,整日在家,有驚無險,下午茶大乜樂,晚飯5人食.

昨晚出埋blog又成1點鐘至瞓,一覺今晨6點鐘醒,笠隻耳筒又比我瞓返,咁就瞓到8點幾鐘,睡來唔錯,鼻感又進一步好轉,未呻過一吓,只輕微有點鼻塞,起來有些鼻水.
洗面連除搞早餐,鹹牛肉蛋冶配鮮奶麥皮食,餐後量血壓134/73-54,食過今早藥上陣網,辦大事,
辦事其間,我又制作廁所短片,辦完大事繼續,一做就整個上午,又12點幾鐘LU.


1點多鐘醒起還未交屋租,於是網上交,一睇何解無晴晴,會有420元自動轉來戶口?百思不得其解?話之你交屋租先,搞掂後上網摷吓料,原來發放長者金差額.
搞掂剛巧老婆返,老婆又開工上網遊戲,到3點多鐘,叫老婆收工落街行吓,老婆就閂窗,突然大叫一聲,弄跌個女盆植落街,好彩個厚厚花盆形在,唔係就揼C人,老婆嗱淋落街執番上來,連除whatsapp過女,報定案.
 
落街便走去大乜樂,每人食個下午茶,老婆23我22,吃過坐夠手機夠,便上惠乜行吓,無嘢好買便打道回府,回到樓下,醒起通告有晾衫架版睇,又走去八吓,兩個款無乜分別,之後返歸.
回家5點鐘,老婆大呻好熱,我就話我開定冷氣,你早點沖涼,老婆搞掂煲落個湯.
夜點老婆蒸落金針雲耳雞,我來炒個餸,雪柜料四季豆青椒同兩隻蛋.
7點多鐘個仔返,我來煮飯.又8點多鐘開飯,有合桃花生花豆煲西施骨,金針雲耳蒸雞,青豆粟米青椒炒蛋.
 
5個人食兩夜返留湯飯餸. 
 

6 則留言:

  1. 氣氛融洽就好囉!食得都開心D!
    段片有把男仔聲, 莫非係你個仔? 嗱! 你唔好話係你黎呀! 把聲超後生既! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽唔倒啵?
      唉!真係好怕,食得唔開心,龍肉都無用.

      刪除
    2. 聽唔倒? 啊! 咁我諗我好大鑊, 要去睇精神科o 昨晚明明聽到0:20有個後生仔聲大約話" 就係唔想影到人樣"
      到最後,1:19, 個男仔大約話" 唔好擰轉頭" 之類喎!

      刪除
    3. 嗰兩句係我嚟架,哈!乜好後生咩?

      刪除
  2. 你呢個導演幾惡喎,成員望鏡頭都唔比。

    回覆刪除