我的網誌清單

2016年6月29日 星期三

貴州黃果樹大瀑布4天.(1)

2016年6月23日,貴州黃果樹大瀑布4天(1)

由於關口水靜河飛,10分鐘內連過兩關,6:54以經出到來口岸外,便向導遊報到,問輪導遊情況,佢都話第一次帶咁早團,關口6點半才開,7點鐘集合,真係好有難度,我話網上看過人家,同是匯景同是貴州,都係8點鐘集合,他才說我哋坐8點55分高鐵,堔圳北至貴陽北喎,沿途得廣州南一個站喎,嘩?正,不用在廣州南轉車.
全團34人,還有兩位未到,等到7:18分,就話唔等,交帶個匯景工友,便續一派過地鐵票便出發,我話地鐵長者免費啵?佢無理會.
去到地鐵入口,原來要安檢,然後才入閘,眼前見有免費通道,我就貪得意無入票,走免費通道.
落到地鐵站,要等齊人,報到一輪才入車箱.
在地鉄其間,導遊收到電話,說兩個客正在趕來喎,

大約23分鐘車程來到深圳北站,又要點齊人才開始行.
來到地鐵出閘,大鑊?為何不見有免費通道?為有問句閘員,閘員指嗰邊喎,導遊就立即緊張起來,點解你唔入票呀?我話貪得意囉,佢話快啲摷番個牌仔出來,急忙下摷不出,唉!其實佢緊張乜,只不過行遠些,就有免費通道啫?還好個閘員好人,叫這裡出啦,原來撳住閘門,出兩個人,唉!下次真係要守守大會指定,免得搞寸個party.
出了閘行到這裡,又要點名,齊人又向高鐵站進發.
來到高鐵閘口,講輪入閘方法,就派發高鐵票.
票寫有各下名字,無得炒無得讓,
入閘先驗票,票要跟証件,真麻煩,團友大多上年紀,好似我咁論盡,又要拉喼,又要行,又要摷回鄉証,唉!呀婆等我來幫拉喼啦,你慢慢行慢慢摷証啦,唔小心分分鐘連証都失埋?
 
唉!驗完票又要過安檢?
終於來到候車大堂,大堂大到無麟.
點輪名講解一輪,就各自找椅休息,現在才8點05分,距離開車8點55分,大把時間,
大堂無冷氣,熱得很,位位團友要開動小風扇,同團友吹吓水,傾吓偈,原來有些來自鴨利州,有些來自東涌,唉!嘥氣?代價唔大?傾吓講吓又8點40分,聽到講播,叫排隊準備入閘,紅色票按地下紅色指示排隊.

 
動車初現,剛好第二卡,

各自持票找位.
入了車箱放妥行理,諗住出外拍照,誰知時間有限,叫得導遊來,情急吓拍出矇查查,為有等下次.
準時8:55分開出.
時速大多都係264左右.

 
半小時車程來到廣州南站,停留5分鐘上客,又開始進發LU.
 
諗住開餐,食自備碗麵,誰知打開係無筷子匙羮的,大鑊了,為有走去第四卡,餐卡處攞.
僥倖才有得食,吃後又淥多個同老婆兩份食.
 
沿途風光.
 

又進入隧道,又另一景像,暗得來幾靚吖?.
 

 
廣州南開5小時車程,終於來到貴陽站14點05分.
 
集合其間,有點時間,拍番幾張動車照先.
 

 
站之大,行咗15分鐘才來到閘出口,
 
導遊與地陪,
德國技術優質車喎,
嗰然新車,清潔舒服,坐正中門則邊,有張枱,唯我同老婆共享.
地陪講嘢,普通話啦.
 


 
15:50來到雲峰服務區,團友歇歇交吓水費.
在歇其間見有傾斜大貨車,
 
導遊派發樽裝水,話每人每日一支喎,我就靜雞雞話佢知,單張上寫的是任飲架,他看後連忙改口,其實又飲得幾多吖?酒店每晚都有一支.
繼續行程,

又捐山0隆LU.
 

 
16:51 來到食晚飯地方.
 
省外來講今餐算係咁,吃後不知經理定老細,來問餸菜如何?大概新張新做卦?幾好啦.
 
飯後繼續行程,18:13來到單張上入住的酒店,誰知導遊話,我們今晚不住這間,這間唔好喎?住遠些同級順安喎,又睇吓點?

 18:44終於來到入住的順安大酒店,外貎似乎舊些喎,,
 
房間都OK,兩隻毛巾象,一入來就比老婆KO,散咗LU,想話研究吓如何摺成咁都唔得?老婆就係咁,一點思考都無.
 
房間有wifi,有電腦,可惜電腦上網處處被block,獨係股票有得望吓.
 
由於酒店外,無地方好行,早些洗白白,看吓電視番炒歐洲杯,. 
就這樣結速貴州四天之第一天.
 

6 則留言:

  1. 你今日放了很多相,我們眼福就多D, 由深圳直坐至貴陽當然正。
    巴士幾新,可惜象仔很快拆散了,如果你要研究,一定可以依樣接到。
    看你乘高鉄的時間又好似不太趕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!高鐵搭一次以經夠,又安檢又驗票,又要等,站地方又大,行成10幾分鐘才出到站,同搭飛機差不多,所以我巴士唔搭地鐵,站內都行餐懵,我對腳又唔掂呢.
      老婆就係咁,好似無腦,好似買嘢咁,一話買不用考慮.

      刪除
  2. 第一日搭車無午飯供應架? 要自備杯麵?
    我唔太鍾意近年個風氣, 成日鬧d國內人, 其實每個地方都有壞人有好人架啦! 好似今次個閘口人員幾好呀! 按住個閘比你過, 好友善喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,車上有飯賣,40蚊個飯盒,好差架,碗麵三文次都有,貴呢.
      哈!都同導遊傾過呢個問題,佢話多咗年青人跟佢哋團,我話嘥氣,我呀在香港都唔敢講句,大家中國人5個字,大部份年青人對大陸好有歧見,喱啲嘛係香港教育同傳媒所賜,哈!整兩整我哋返大陸變咗神枱貓屎都似.

      刪除
  3. 人多係有點混亂,大家要遵守規則。
    呢班團友好唔好玩呀。
    我都想試下坐高鐵架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未坐過坐吓囉,不過好煩,又安檢又驗票,站又大,行餐C,我寧願坐旅遊巴.
      哈!你睇落去就知,我啲小兒科咋,其實太半團友地鉄免費,兩轉地鉄導遊可以執番100幾蚊,哈!有個幾好傾,成日講笑,回來有whatsapp添,佢哋開咗個群組添,叫我入埋,我唔制.

      刪除