我的網誌清單

2016年6月28日 星期二

睡來麻麻,排尿灼痛,整日上網,三人中心食麥記,老婆煮晚飯6人食,成員生日,切蛋糕.

昨晚兩個搏頭好痛,出埋篇blog都唔敢埋電腦,看吓電視11點幾都上床瞓,兩搏淵痛睡來不太舒服,瞓至一點鐘急醒,去完個所就大鑊了,尿道赤痛到不得了,嗱淋飲番杯水,赤痛咗好耐,才慢慢瞓著,到4點鐘醒咗,再去個所,又好啲無咁痛,又飲多杯水,之後就瞓不返,為有笠耳筒聽歌瞓,半睡下晨早6點多以經醒,whatsapp響,原來黃果樹位珍姐,問我點稱乎喎?(由於先前賀她們建立咗個黃果樹群組,但我又唔想加入,便送張相祝賀吓她們,但又不知我貴性)於是乎我又制作過一張送給她們.
 
搞好後賴多會床便起來,以經8點多鐘,昅吓街外,原來剛下了場大雨,老婆以瞓醒在玩手機,我就洗個面,跟手搞早餐,早餐簡簡單單,就係鮮奶麥皮,花生醬麵包算,同老婆兩份食.

 吃後又9點鐘個量血壓134/75-57,食埋今早藥就同老婆各自開工上網,手機辦個大事,又手機制作,一搞又11點多鐘,搞好手機又無空位,又白做,為有又寫我長長的貴州網誌.
一寫就1點多鐘,個女返,寫得我肩痛到不得了,唉!都係咪搞,嗱淋叫聲老婆要出街,同老婆出門個女又話來,唉?真麻煩.,同老婆相量下,都係過市中心.
過到去還是食麥記,兩包一餐43元,

個女話呀偉上來食喎,好,咁就吃後買餸,行轉百佳,29蚊買隻冰鮮雞,27蚊買舊瘦肉,40.5蚊買磅南棗,49.9買磅碳燒腰果,合共147.1元.
離開仆佳老婆太陽升買包8襾裝乾螺頭98元,跟住街市買斤蠔仔24蚊,然後雞寶買排蛋25蚊,回程個女話要買蛋糕,補賀呀偉生日喎,咁就金雅買個小小蛋糕32蚊,搭程車返歸,樓下街市買斤芥蘭6.4蚊回家.
回家都5點鐘,個肚好唔舒服,就要爆啦,相都無影,嗱淋入廁所,爆完一輪石,舒服晒,嗱淋開工趕我旅遊網誌,我寫blog老婆處理今晚餐飯.
一寫7點50分,呀偉到,老婆煮落飯同餸,個蠔餅就等我來搞,搞掂又夜夜至開飯,6個人食夜返留湯飯餸.

飯後寫埋blog ,摷回11年前黃樹大瀑布,莫水的同今日作比較.


夜成員生日,切蛋糕,生日快樂.




6 則留言:

  1. 金寶叔, 寫旅遊BLOG慢慢寫, 唔好急, 慢工出細貨嘛! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 攤耐咗就無咗嗰種熱情,哈!分分鐘爛尾.

      刪除
  2. 今日D相很Q,成員生日大家一起開心吹蠟燭。
    如果身體不舒服,要看医生啦!看你的文字,不舒服也一段時間了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無事啦,唉!久久就有啲嘢,又唔係大問題.

      刪除