我的網誌清單

2016年8月5日 星期五

睡來唔錯,耳鳴覆診完,走轉旺角街市,三人樓下大乜樂,晚飯3人食.

昨晚11點鐘都上床瞓,理得電視we we wa wa,好快便瞓著,須然不是一覺天光,但都瞓到今早8點鐘醒,起來個女又返工,新抱又在裝備,為有左閃右被用最快最簡單,來洗面同搞早餐食,8點多啲鐘,個女同新抱前後出門,餐後量血壓141/79-50,食過今早藥便上網,寫下我今早事.
搞掂辦埋件大事9點10分,上陣網9點半鐘,係時出油麻地,我耳鼻喉科覆,落到車站一等,成20多分鐘才有車到,10點半就應診,真有點心急.
出到油麻地中央郵政局下車以經10點20分,嗱淋行去街市街而下,一轉入街市街,第一張長櫈,以經有幾條道友,正在啪針上電,光天化日咁都得?再行過一張,有條道友蝦米咁爛響地,都唔知係咪C乜咗,另條道友坐響長櫈處若無其事,

由於趕時間都無暇再望,急腳的往下走,還好舊年來過,好快便找到油麻地耳鼻喉專科,樓舊聶慢等咗好一會才上到10樓.
 
人就係咁,明明企我後便,到10樓時就閃身佔我前便,唉!是但啦,排隊登記都要爭,付過60元掛號,便一傍等叫名.

診所冷氣好勁,差點頂佢唔蒲,在等其間有條細路,不停身邊走來走去,又擒高爬低,簡直超百厭,討厭之極,旁人見到都口噏噏,被之則吉,再留意吓佢老母,根本拉佢唔住,喝,閙,嚇,罵全無用,全程要觸住佢雙手,唉!睇見佢老母就辛苦.


11點05分叫到名,11號聽力測試室,
 
以往一樣,聽到聲音揚手示意,右耳跟住左耳,大約5分鐘以經測試完畢,問句測試師?大概無問題卦?佢話好平穩喎?
完事又大廳等叫名,個百厭星依然活躍全廳,不久姑娘叫名上一層,11樓等見醫生喎.
以為上咗層見唔到條百厭星,誰知無耐條百厭星都上埋嚟,見佢走過來,又試吓撩吓佢,哈!佢睬你都儍,一點都唔怕人,同佢老母傾兩句,問佢有無兄弟姊妹,佢話一個都C啦,問佢有無去啲特殊學校呀,佢話排緊隊喎,唉!真戥佢辛苦.
12點鐘終於輪到見醫生,係盧女醫生,都係一樣,同儀器睇過耳鼻喉,略講過情況過佢知,佢話聽力測試係左耳高音差小小外,其他無事,可以不用再來睇喎.
我話現在還小許耳鳴啵?我又鼻敏感,佢話我哋唔睇鼻敏感,你去睇普通科喎,我話瞓覺時喉嚨位對上,吞口水時略為壓住佢會痛,佢話鼻水倒流囉,比鼻敏感噴劑過你噴,我話同上次嗰隻藥一樣?佢話係呀,我話都還有,但都唔得,都無噴LU,佢話要連續一星期以上才有效喎?之後問要不要吖?我話還有不用LU,跟住為有唔該走人,離開同個百厭星說句拜拜,便離開油麻地診所,
來到廟街榕樹頭12點21分,

時間唔湯唔水,去邊處好呢?都好耐無行過上海街,就沿著上海街而上.沿途好多賣廚房用具同不锈鋼具,又五金鋪,五金鋪望吓啲價錢,一點都唔平宜,好快來到果欄附近,真係唔多覺有間咁古舊紅磚屋,又行個圈望吓,原來係油麻地戲院辦事處,真係好有歷史.

再行哈哈,流鶑處處,竟然望住我微笑,唉!須然我幾拾歲,但一點都睇唔上眼,再行就到朗豪坊,目的地到旺角街市.
 
由奶露臣街海鮮行起,海鮮還是不及大圍平,略行過吓便穿過亞皆老街嗰邊,最多生果賣一條街,肚餓起來,就櫻桃5蚊買兩隻麵包頂頂先,吃後就看乜平生果買,行轉又行轉,足知抽到一手都係走人.

太陽超猛無蓋巴士站,又要我等成十多分鐘才有車,離開時1點45分,
還好巴士冷氣夠,返歸都兩點15分.
買來有龍眼22蚊,黃香蕉7蚊,紅香蕉8蚊,麥方包10蚊,蒜頭9蚊,合共56元.
 
回家老婆在網上遊戲,個仔放假在家,兩點多鐘還是要消費,就樓下大乜樂,三人每人食個下午茶餐,個仔35蚊,老婆25,我25元合共又85元.

吃過坐夠行惠乜,還是我說不才0消費走人,又轉戰7仔,唉!我都無眼睇,老婆又消費61元甜筒,我就賴響商場坐,老婆見我唔行,就叫仔先拿雪糕回家,之後坐陣街市買點菜回家.
回家4點45分,買有節瓜兩條5.5蚊,白豆3蚊,齋鹵味20蚊,合共28.5元.

回家續寫我今日blog,老婆就坐響梳化恰眼瞓,寫到咁上下,問句老婆做乜咁攰呀,無機遊戲嘛恰眼瞓喎,唉!嗱淋寫番咁上下便比過你玩.
看電視唔知時間,原來8點鐘,嗱淋煮飯,料有節瓜,白豆,蝦米,煙肉同鹹蛋.
 
8點40分開飯,個衰仔才說,忘記說老婆今晚唔食飯?唉!嘥氣.
煙肉煮白豆.

 外賣齋鹵味
 
蝦米鹹蛋滾節瓜



 三個人食.
 
 飯後果,龍眼同紅蕉.

6 則留言:

  1. 未見過紅香蕉,跟黃色的一樣。 我鍾意行上海街,買D廚房野,唔買都睇下。果欄反而無去,佢地賣野好貴。香港的醫療很求其呀,唔會深入研究!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新品種,網上料話馬來西亞引入大陸種植喎,係呀好多得賣,哈!果欄貴犀利,唉!太多老人,醫療拍馬都追不上.專科等成年以上,等得嚟都直埋.

      刪除
  2. 紅色香蕉跟黃色香蕉是不是味道不同? 我沒有食過紅色香蕉呢!

    回覆刪除
  3. 見你多數幫襯大家樂, 你唔中意大快活?

    回覆刪除