我的網誌清單

2016年8月30日 星期二

睡來還可,整日在家,下午茶樓下,無須買餸,晚飯4人食.

昨晚11點多都瞓,一覺今晨5點鐘以經醒,去個所就瞓不返,5點多望住老婆返工,還是瞓不返,為有笠耳筒收音機瞓,須然捱咗好耐,終於瞓返,一瞓就8點鐘,賴床8點半起來,睡來總算可以.
洗面早餐還是搞班戟鮮奶麥皮食,餐後已9點23分量血壓135/74-55,食過今早藥辦大事,洗埋啲工具又10點鐘.
日日如是上網,上陣網10點半鐘,無無聊不如劏咗個哈瓜,劏開似乎唔多夠熟,皮厚得多,試食小片,嘩!好甜啵,半隻及半隻切散載起放雪柜,

皮就厚些,見白白哋色,切小片試試,嘩?唔係嘛?須然係淡啲,但都好爽甜,今日世界,真係唔知?

搞掂隻哈蜜瓜入雪柜,諗起昨日個妹來,集華月傳未正式看過,於是mytv續埋佢.
看完剛好12點鐘,接著電視J5華月傳,看完看陣電視兩點鐘老婆返,老婆回來還上網遊戲.等到差不多3點鐘,問聲老婆點呀?出街無?老婆才熄電腦,齊樓下食大乜樂.
成3點鐘來到,大把位任坐,還是每人食個下午茶餐,老婆又炸雞髀餐25蚊,我就雞翼炒米餐24蚊.吃過坐到咁上下,老婆嗌冷氣凍才離開,離開還是行轉惠乜,無嘢好買,12蚊買4盒朱古力餅棒,

離開邊有咁早返歸吖?又走去樹蔭吓又涼快度坐,兩公婆各自手機,佢遊我上網,無意看到youtube喱條片,須然唔多齊全,但都令人慨歎.
 https://www.youtube.com/watch?v=X7EltcNWh1w
坐陣5點多啲鐘,嘩?轟炸機出動,兩大蚊患咪搞,同老婆嗱嗱淋都走,回家5點半鐘,老婆又用咗我部電腦,為有看電視,7點多啲鐘煮飯,雪柜料有蝦干,荷蘭豆,茜芹同豬扒肉.

茜芹炒豬扒肉,
 
蝦干炒荷豆,

連隔夜子薑4個人食.

飯後果爽甜哈蜜瓜.

4 則留言:

  1. 哈蜜瓜咁早切好,水份會不會被抽乾呀。
    你炒的二個餸,有没有放料頭之類爆下才放主菜落鑊炒。
    今晚7:00电視介紹沙田,車公廟,龍華乳鴿,還有講孖橋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚都食唔會咁快乾水既,有落料頭炒,加些辣椒炒,荷豆好味道,
      卦住上網,無乜點睇,孖橋講乜唔知?

      刪除
  2. 我依家就算買到厚皮呀,唔甜的,都唔驚,我用來煲湯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!有個時期買襯都係唔甜,都試過煲湯,今次都無諗過會咁甜,哈蜜瓜無乜信心,見平至買咋.

      刪除