我的網誌清單

2016年8月2日 星期二

睡來唔錯,整朝上網,風後踩轉城河,樓下買餸,晚飯5人食.

昨日相當緊張,傳媒電視whatsapp消息滿天飛,講到個風幾咁犀利,言之鑿鑿,又話西邊來會點?連我都被佢嚇一驚?買餸時街市菜檔都掃清光.

昨晚飯後都不敢怠慢,嗱淋搞搞個曬晾間,上番些少板,希望擋得住吓,這晚早早10點零都瞓,一覺半夜4點多醒,四圍昅吓,又似乎唔覺好大風,望吓街除地下濕外,又唔覺有任何移動.
之後就瞓到7點多鐘,笠個耳筒聽住收音機,留意個風情況,老婆以瞓醒,又係昅住個風,波落就要返工?
賴床到9點鐘起來,昅下街外一地樹葉有樹折斷,小巴站牌一扑一碌,才知我們單位背住風,無耐老婆電話響,原來公司來電叫返工,老婆見有火車,風雨唔大,便沖杯咖啡食塊麵包便返工.
老婆返工我就搞早餐,餐後量血壓124/70-56,食過今早藥,寫陣blog辦大事,辦妥一切又10點25分,又開始我今日事上網.
看輪新聞上輪youtube,好想出外行吓,看吓風後城河如何?至電過華仔,佢又話正有此意,咁就約定稍後單車遊.
上輪網12點鐘,見華仔還未來電,心諗大概佢老婆唔放人卦?唉!不如自己踏番轉,落到單車場,突然來陣雨,被雨其間,又試吓打過華仔睇吓?原來條友瞓著覺,說叫老地方等喎.
拿了單車來到這裡,以經有樹倒下欄住,還好可以捐得過.
喱度又一棵,連根抜.
滿地樹葉.
來到老地方,等兩等又落雨,又要被被,還好落幾粒又無,少有打風咁少雨,

1點多啲鐘華仔到,便開始我們風後城河邊吹水之旅.
行不到一陣又有倒樹.

以往一樣,踩到馬會孖橋坐陣,便回程.


踩到差不多公園門口,突然嚇一跳,地下有條巨蜥蝪,又會咁大條.
我拍輪照啲人才發覺,才走來湊熱鬧,
怕得要C的拍.
有人用棍挑吓佢,
睇完條巨蜥蝪,同華仔各自返歸,返回必經處3點05分,工作人員才來鋸樹,
返回自己街市,老婆聯不上,為有自己買點菜,買韮菜2蚊,白豆5蚊,節瓜兩條5蚊返歸.
回家個女在,我就話之你,淥個麵煎隻蛋食.

4點多5點鐘老婆返,C九一樣要攤響梳化瞓著,我就寫今日blog.
夜成8點鐘煮飯,料有雞汁,尖青椒,鹹蛋,豆腐,節瓜,蝦米,蝦干同韮菜. 


 
 蝦干豆腐煮韮菜,
 
煎尖青椒,
 
鹹蛋蝦米滾節瓜,


 
8點44分開飯,4個人食.
 
開飯無耐,個仔返,唔食又食,有餸無飯淥麵食.



8 則留言:

  1. 今個風真是雷声大,雨点小,講到要掛的不只8號咁。
    條蜥蜴我好驚,不敢再看下去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!今日新聞講好好彩喎,係呀,好肉酸,我都好怕,一個蛇一個蟲我都好怕.

      刪除
  2. 天水圍尼邊,只係得幾陣微風咋! D窗開大哂都唔駛關添!
    你太太間公司咁架, 都未落風球就要人返工O既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我4點鐘起身都唔多覺打風,朝早望吓窗出便,站牌,樹呀都扑晒前面,証明啲風向我家後便來,睇見啲樹咁瞓法,我後便向西都幾係嘢.
      佢啲服務行業係靠打風好生意,又近無危險性,返嘛叫幫吓人囉,其實佢轉咗散工可以唔番嘅,做人叫做有啲責任囉.

      刪除
  3. 我沙田家吹正西北風,打風時吹到正架。

    回覆刪除
  4. 巨蜥蝪一定係有人棄養的, 不會是野生

    回覆刪除