我的網誌清單

2016年8月7日 星期日

火都嚟,睡來麻麻,整朝看奧運,樓下大乜樂4人下午茶,晚飯5人食.

昨晚買齊餸,兩隻嘢唔食,雪柜又有個好大包既荷葉飯,咁就無煮飯,老婆叫個女番熱三個人食,由於荷葉飯好大包,番熱有難度,個女就用隻鑊,大兜水,一隻大不锈鋼碟來載住番熱,我話不要用大碟,就咁用蒸架來蒸得啦,誰知個女唔聽堅持用大碟載住來蒸,唉!蓮蓬一樣咁大的碟阻擋著熱力,幾時才蒸得熱呀?佢話蒸架會散跌瀉,我話咁就用隻細碟蒸啦,佢老味吖,係都唔聽我講,一怒之下我掉下細鋼碟,唔鬼理佢.
到番熱後開飯,我解釋過佢聽,咁大隻碟阻隔住好嘥煤氣呀,佢話細碟唔夠裝,我話可以番熱後轉大碟吖,佢話不如放落鑊炒,我話係吖,直接重慳煤氣,佢又話都熟的不如就咁凍食,掉,唂鬼氣,都唔鬼食,老婆叫幾次,我都話唔食呀,倒咗佢啦.
結果這晚乜都無食過,10點零鐘都上床瞓,一覺5點零便醒,半睡半賴到8點多鐘起來,開電視看奧運直播,才洗面搞早餐食,餐後量血壓121/74-56,吃過今早藥,上網寫下昨晚啲唂氣事,辦埋個大事9點50分,續看直播奧運.
一看又整個上午,今日全城運動日,所有康樂設施免費,唉!免費嘢都係唔好搞,安在家中等老婆返好過,到兩點鐘老婆返,老婆回來還是網上遊戲吓.
2點多鐘問聲老婆,今日不用買餸,淥麵食定點呀?老婆還是要出街食,是但啦,屈響企成日,出去行吓都好.
大乜樂超多人,還好找到個對號位,每人食個下午茶餐,吃過傾輪偈都要走,同老婆行去平時最好風地方坐,但今日似乎無乜風,同老婆坐吓傾吓,講吓昨晚件事,坐咗陣見有人燒街衣,灰燼四起,唉!都係返歸好過.回家4點多鐘,老婆又上網遊戲,6點多鐘趕走老婆去處理今晚餐餸.
夜早點7點鐘我來煮飯,昨日料有菜心5蚊,花蒼魚仔20蚊,冰鮮雞半隻14.5蚊,冬菇同魚肚.

 冬菇魚肚蒸雞,
 
麵豉蒸花蒼,
 
灼淥菜芯,

8點鐘開飯,5個人食1夜返留飯餸,今餐唔計冬菇魚肚,盛惠約39.5元.

10 則留言:

  1. 哈哈,真係笑死我,原來你都咁細路仔脾氣。我以前都會學你一樣,有唔開心時(即不合我心意)會絕食代表我的嬲怒。但現在唔會了,因為肚餓是自己,而令我嬲怒 的人還不是一樣!
    想知道你那晩肚餓嗎?你女兒有乜反應呢?
    我看到你太太叫幾次你都唔食我真係笑左出嚟

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!唔識講,都唔太肚餓嘅,佢知鬼咩,哈!係表示過老婆知我點委屈嘛.
      哈!老婆又係話之你唔食.唉!嘥氣,經一事長一智,緊記說過便算.

      刪除
  2. 哈哈哈! 金寶叔成個細路仔咁既, 唔食野玩抗議?
    老婆叫你幾次, 咁若果個女叫你食, 你會唔會食呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!氣頂,都好又麻減輕我感情上負擔囉,你估佢好著數咩.哈哈
      若果我食咗,嘛即係無咗件事,唔食件事可以刻上心嗎,知無?

      刪除
    2. 我明你尼句"減輕我感情上負擔" 係乜意思! 不過唔知有無理解錯呢?
      我成日好後悔當細仔滿月後比左奶奶湊, 雖然兩歲起我自己湊番, 但感情始終好疏離O 不過有時會咁諗,若果兩個仔我都咁愛錫,而我又係一個比較悲觀既人,小小野都擔心一大餐, 要超掛心兩個仔, 可能亦未必負擔倒!

      刪除
    3. 人老咗都要化,思想其他全部距離越拉越遠,都係嗰句佢當我白癡,我當佢儍仔儍女,咁樣下係咪越梳遠,
      嘛幾好,希望越大失望越大,不存希望何來失望,哈哈.
      担心唔係一朝一夕,係開心高興下培養出來,若果厭惡,見多陣都C.

      刪除
  3. 回覆
    1. 喱個係尊重問題,不過我都算,唔係咁點吖?

      刪除
  4. 我年青是和你一樣, 一發脾氣就罷食, 任你點勸都係唔食, 估不到你也是一樣, 選擇不食.
    你的麵豉醬是否雪櫃有一次, 因為散買也要幾蚊, 一支放雪櫃慢慢用.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!個個都係咁啦,條氣問題嘛?
      麵豉雪柜一大樽架,大樽平嘛,

      刪除