我的網誌清單

2016年8月27日 星期六

與友走轉龍華線一天遊.

昨晚朋友來電,說明天不用開工,想北上行吓喎,朋友叫到,大概都知什麼回事?拾多年來除旅行外,都什少北上,嗰架嘢興趣都無LU,記然叫到,我又反問佢想去邊?大概都知想舊地重遊,我話又係嗰度?可能不好意思?就無出聲,我話明天再算吧.
昨晚12點多瞓,今早8點多啲鐘電話響,就係咁被佢嘈醒,於是乎起床,洗面煮些少麥皮,吃過量過血135/75-55,略辦過大事便出門.
9點13分來到娛樂城,朋友以經飲緊茶在等,飲茶其間還未定去邊?記然你又無主意,我又唔想去來去去都係嗰度,不如走轉龍華線啦.
茶後11點鐘便開始出發,過到福田口岸11點半鐘,橋頭又會咁多人過關?落到地鐵站,由於我免費,朋友就要買票,自從有地鐵後,都什少過來搭地鐵?兩條友唔多熟架步,要摸索一輪?決定龍華線就龍華站5蚊.
入閘又要安檢,好不容易才落到地下候車站.
同朋友傾吓望吓35分鐘車程,便來到龍華線尾二站龍華,初來步到四圍噩吓,地方舊區多,好多食市,最奇特係停泊單車,竟然分兩層來泊.
 


離開一連串食市鋪頭,來到街市,街市好大,有兩條長長的街,中午時份人流唔多,同老友來到一連串食市鋪,朋友話食米粉,我就麻麻,朋友叫到是但啦,我就牛肉米線,朋友就不知乜米線,同是13蚊碗,碗粉好大碗,牛肉麻麻,牛肉乾一樣硬?加碟生菜,勁多油,剛巧有wifi,我就wi不停,老友找數碟油菜幾銀就唔知LU?
吃過米線wifi夠走人,老友心諗乜?我又點會唔知吖?於是幫眼四圍望吓,太耐無北上,此味嘢竟然唔多見?唔通真係式微?足知見到啦,朋友見初來步到,猶豫不決,我就無所謂,你要上我就陪你上去搏吓,朋友還是縮番條降,涼夠冷氣走人.
唉!唔熟就無謂搏,賺得不嚐失,按得不好,浪費我時間,比佢斬刀更唔抵,於是返回龍華站,回程少年宮,好多地方可以行.
2點23分來到少年宮站下車,目的地深圳博物館,太陽暴曬下,滿頭大汗,10多分鐘路程終於來到博物館,大熱天時都幾驚我心臟病發?正當進館,原來又要安檢,水樽火機不能帶進館,朋友食煙,為有存放外便儲物柜.嘩!儲物柜極先進,不懂用,剛好有人在儲物,於是乎問聲怎樣用?唉!誰說內地人不禮貌是蝗蟲?詳細解釋示範做足,謝謝這位堔圳朋友,原不用付錢自動化,手指按存字,就有條碼紙出,柜門自動打開,儲物後關上,到要取回,條碼紙一嘟,門自動打開搞掂.

 

 


博物館免費,樓高三層,入內幾大坐陣,時間以經2點45分,朋友心急想快點遊完,我都知佢想點?咁就腳跛跛的繼續行,續個區捐去看,實在太大若要認真去看,一日都看不完.
堔圳古代,
堔圳近代.
看完二樓,朋友話唔行啦,我話記然來到,唔爭在上埋三樓,求其行轉走吧,朋友還是唔行,我就上多層求其走走算,三樓講今日堔圳,求其走走便返回地下,小朋友在搞作,之後會合朋友便離開.
離開見有美食好幾團博物遊卦?同朋友經書城一直行去少年宮站,我對腳真係無力前行,真想飛去,4點12分終於來到少年宮站,車箱內手握手同一環.
4點半鐘來到下一站福民站,係朋友最終目的按摩,還是N年前嗰間,可惜時間無多,只能做一個鐘足浴,推油按摩為有下次LU,一家不知一家事,朋友要安時返歸呢?
無來N年,間鋪依然,價錢就貴咗,技師就全非,功夫係唔錯,一個四川,一個湖南,不過年紀就??唔通年青無人入行?一粒鐘35+15,磅水走人,
離開時5點42分,見有個停車場,又大開眼界,好似我屋企一樣,高空發展,層層疊的泊了好多部車,至於怎樣升上降落,就無時間研究,總知虧佢諗到,可見犀利?
本來乘多轉地鐵出福田口岸,朋友又話想望吓今日堔圳喎?須然地鐵我免費,都陪你行埋此程,經過水圍標誌隻船,來到福田口岸6點08分,就係咁?結束我們龍華線之旅.
返歸都7點半鐘,至電老婆一同大乜樂,每人食個飯,老婆38我42,適逢遇同層街坊伍太,又聊了好一大輪才返歸.

回家都差不多9點鐘,嗱淋沖埋個涼,開工寫我今日blog.

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 大家都好耐無去過,有伴好傾啲囉.我就麻麻,按摩撞彩,按不好嘥時間.

      刪除
  2. 我未試過在福田口岸坐地鉄,你未出發前是否查了深圳博物館怎去,我一般的路線是去羅湖,在羅湖按摩,後乘羅宝線在老街吃喝玩樂。
    我跟團也去過深圳博物館,入場費是幾錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從有地鉄,我都係搭過兩三次,始終堔圳無百達通付錢,吓吓買票唔方便,又要選定地方買票,搭咗今次清楚明白晒,佢地鐵又人多,連買票都排長龍,太擠擁.
      按摩都無去拾多年,唔去開都唔想去,變得太陌生,好久前去過書城,少年宮,地方實在太大,回來上網才知博物就在書城則邊,當時行咗另邊,所以今次一行就知博物館在那裡,博物館免費,以前就唔知?

      刪除
  3. 可以買深圳通同八達通一樣用法.

    回覆刪除
    回覆
    1. 喱個知,但我哋什少上什少搭買來無用,又其怪鬼咁多人買票,唔通佢哋唔鍾意用深圳通?成,4,5部售票機,不停有人排隊買?

      刪除