我的網誌清單

2016年8月12日 星期五

睡來還可,整日在家,大乜樂下午茶,城河邊坐坐,晚無煮飯,隔夜料三個人食.

昨晚奧運無乜睇頭,12點鐘都瞓,好衰唔衰撻落床走去搞手機,手機自從黃果樹回來,團友whatsapp隻歌仔過我,一下載後部機就黑晒,搞咗大輪才著番有番畫面,咁就whatsapp內記憶無晒,十足新裝whatsapp一樣?唉!似乎中咗毒都似?之後發覺部機個儲存空間好細?以前裝好幾個aspps都無問題,現在裝襯都話我空間唔夠,要刪除機內部份aspps,部郁吓就話我記憶空間不夠,搞到我部手機剩下幾個較為重要aspps,這晚就係咁搞到我頭都大,搞到我成1點多鐘才瞓.
一覺晨早5點鐘又醒,望住老婆返工,後來還是笠個耳筒聽歌瞓,一瞓今早9點鐘醒,無賴床便起來,洗面搞早餐食,餐後量血壓121/70-56,食過今早藥,急不及待要辦大事,辦妥又10點40分,繼續看奧運同上網.
12鐘新抱蒲頭,才醒起佢倆放假,2點鐘老婆返,例牌上網玩佢遊戲,2點多兩隻嘢出街,話今晚唔食飯喎,出街後3點鐘,我都要老婆出外行吓,不用買餸,就樓下食大乜樂,每人食個下午茶餐,老婆22我24元,吃後坐咗好一輪才離開.
離開便行轉惠乜無嘢好買,便出外行吓,就過對開城河邊坐.

好多嘢講的我,講吓家族上,家庭上,朋友上的恩怨情仇,又講吓手機上我有限智識過佢知,又試下新下載電話錄音sapps,坐坐吓老婆中頭奬,嗱淋又轉過別處坐,一坐5點鐘,係時候打道回府.
回家5點多鐘,老婆繼續佢遊戲,我就看電視,夜無須煮飯,早點番熱昨晚新抱無食的餸,兩隻蛋炒冷飯,

7點半鐘開飯,個女剛好又返到,老婆為有淥個麵,三個人食.

飯後果蘋果.

4 則留言:

  1. 可以將所有whatsapp的影片,照片,對話 delete,這些都好佔空間。photo 內的照片,影片都係。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,清得好干淨,都係一次比一次的空間收細,到現在只能裝得5個apps

      刪除
  2. 如果真有毒,唔應該再比朋友,你是手機高手都話搞到頭大,你又無問返佢,打開後有沒有你這情況。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!我什少下載,下載須時,或者載下來原來睇過,又或者好普通,浪費我時間,凌願唔睇,由其過年過節,大多都係重覆傳來傳去啲祝福,不過團友傳來,禮貌上下載,誰知重成7,8分鈡嘢,害C,
      喱個團友,手機嘢唔識架,佢知鬼咩?

      刪除