我的網誌清單

2016年8月29日 星期一

睡來唔錯,個妹來,陳皮月餅提子油,大乜樂食晏,獨自大圍買餸,晚飯5人食.

昨晚12點前瞓,一覺今早8點45分,無賴床起來,洗面搞早餐,早餐無買麵包,搞班戟食,還是鮮奶煮麥皮,昨浸下木耳,順手處理好壓力煲煮,吃過早餐量過血壓140/73-56,吃今早藥,辦大事,完事木耳剛好熄火,洗埋些碗碟10點多啲鐘.
上陣網個妹到,又送我盒陳皮月餅提子油一支,

兩兄妹都無乜嘢講,講吓切身健康,又講吓家庭谷氣事,反應都係嗰句,係咁架喇,稍稍提及個C鬼家姐,又殺人一樣,唉!嘥氣,你會咁對人,人一樣會咁對仔,傾輪偈諗起今早煲落的木耳,我都費同你講,處理我啲救命藥,攪伴機打漿,入樽放雪柜慢慢食.
 
搞掂清潔好,新抱瞓醒蒲頭,無耐便返工,12點鐘華月傳,有個妹響度都無專心睇過,未及1點鐘個妹話肚餓,猛趨叫去食飯,食完要返歸喎?我話等多陣,1點多鐘老婆放工,一同食啦,她才肯耐性啲等,1點半鐘至電個老婆,不用回家住,直接樓下大乜樂啦.
 收線後落大乜樂,揾好位坐下,稍等老婆到,老婆同我不太肚餓,就叫個咖哩牛腩飯45蚊倆份食,個妹就雞肉芝士意粉,加杯檸水同樣45蚊,

吃後兩點鐘便叫走,送佢出邨口,我同老婆返歸.
回家睇吓佢送過我月餅,拿出來見有把遮,嗱淋至電過佢,好彩還未上火車,於是叫老婆拿出去比佢,我就繼續上網,老婆回來累到不堪要梳化瞓.
3點多鐘問聲老婆去不去買餸?老婆又懶去,唔去為有自己去,行轉大圍街市買有旺菜,子薑同荷豆三樣10蚊,豬梅頭扒三件12.6蚊,竹薟魚10蚊返歸,

由於買有魚要即時處理,企響廚房處理,企到腳都跛,處理好要梳化攤陣,攤陣恰陣7點多又開工,料有竹薟魚,茜芹,子薑同豬梅頭扒.

香煎竹薟魚,
 
 茜芹炒豬肉
 
 子薑炒豬肉,
 
連碟隔夜餸,5個人食1夜返留飯餸.

8 則留言:

  1. 雖然話係血濃於水, 但始終都係人夾人緣! 就好似我對上個家姐咁, 我同佢好好感情, 但唔知點解以前d兄姐都唔鍾意佢! 好彩近年大家都開始明白,佢真係一個好孝順既女兒呀! 我真係鄧佢高興!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難講,人與人相處,學我C鬼家姐成日講,若要人似我除非兩個我,我好信緣份,經歷大大半世人,你話迷信又好,乜嘢都係整定,好似乜都安排好.

      刪除
  2. 不要食這種橄欖油,這是用橄欖核榨出來的平價貨呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!我都唔識英文,個妹拿來話提子油,我就當佢係,真係唔識,無買過同用過,其實我唔喜歡送嘢過我,由其貴重嘢,唉!唔要又好似唔多好,要咗費事日後煩.你唔講我都矇查查.

      刪除
  3. 就算点個妹都有心上來,重送過節嘢比你,又D兄弟生死不相往還。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!好唔係咁嫁?要好大家都感覺到,才叫好,要咗第二日唔妥有排受嫁.
      哈!喱啲叫單方面好.

      刪除
  4. 又買又煮又洗真系好辛苦~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好辛苦,企到腳軟,煮到唔願煮,兩個人食,可以睇心情,想點都得.

      刪除