我的網誌清單

2016年8月6日 星期六

睡來唔錯,老婆放假,行轉文化博物館,歷源下午茶,晚無煮飯.

昨晚出埋篇長長blog又成11點半鐘,還好12點前都瞓,夜所一劑就瞓到今早7點多醒,見老婆還在瞓?拍拍佢原來係放假,賴床8點多鐘起來洗面,新抱亦瞓醒在返工.
洗完個面上陣網,老婆亦起床,我就搞早餐,上住網食,

餐後量血壓123/73-54,食埋今早藥辦大事,辦妥一切10點多啲鐘,老婆用咗部腦遊戲,我為看電視,看奥運直播開幕.
老婆網上遊戲停不了,叫極出街都話等多10分鐘,唉!話之你唔出就算數,去到12點鐘才話出街喎.
天時暑熱,時間以經咁晏,不如就近近哋歷史博物館,記免費又有冷氣,優哉悠哉行下坐吓好過.
落到城河邊,什少見榕樹咁近距離.
 
 話咁快來到文化博物館.
 
 星期六有免費節目,可惜係粵劇,折子戲喎,無興趣.
 
 成3點半至開場,啲婆婆一早以經等緊入場,

同老婆行吓坐吓望吓,在強勁冷氣下坐到2點半鐘才離開.

諗住行去希頓商場揾嘢食,過到去任何食市都滿爆,難揾食下,繼續向前,一直來到城市廣場,響應奧運又搞搞嘢.


 
一直要去到歷源,拮嘢才有位,食我們下午茶餐,每人食個飯餐.
 
吃過坐夠就買餸,買有菜心5蚊,冰鮮雞29蚊同花蒼魚仔20蚊返歸.

回家原來電話響我唔知?報晒料說今晚唔食飯喎?咁就無偈,為有全部入雪柜.
今晚無煮飯,番熱雪料食算.

4 則留言:

  1. 粵劇是否中國非文質遺產?其實佢D詞寫得好好,只可惜我們没時間欣賞。
    花倉仔可以醃做鹹鮮,更好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!應該係卦?可能無人學,推廣吓卦,星期六日有現場睇喎.
      早知無人食,都唔鬼買餸添,今日食囉.

      刪除
  2. 我在香港時,去買餸先問D人返唔返才買,因為蔬菜唔雪得。雞可以醃左先,魚可以煎左先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!唔問啦,買咗無人食嘛入雪柜囉,今日又係唔聲又返嚟食,問有無煮佢飯喎?其實係無,有,唔夠食就煮麵囉,我嘛食少少就佢哋囉.

      刪除