我的網誌清單

2016年8月27日 星期六

夜瞓早醒麻麻,老婆放假,整日在家務,樓下下午茶,晚飯5人食.

昨晚不寫埋編嘢誓不休,一寫成1點多鐘,個仔同我講就快兩點鐘還不去瞓,我睬你都儍,乜你都知2點鐘?出埋篇blog成兩點鐘瞓,還好很快便瞓著.
一瞓晨早6點多啲便醒,瞓不返,閉目賴床,沒有其他下,好不容易賴到8點多啲鐘,老婆放假以瞓醒下床,我才下床梳洗搞早餐,鮮奶麥皮麵包,同老婆兩份食,邊食餐邊上網,執執昨日編嘢,兼寫下今早事,搞掂餐後量血壓124/68-63,食過今早藥辦過大事又10點45分.
繼續上網兼處理昨日的照片,老婆就浸吓雜豆,等陣煲湯,跟住家務搞衛生,搞埋條片上youtube又整個上午.
下午諗住同老婆出街,誰知老婆又上網,搞到成兩點幾鐘,索性都鬼唔去,同老婆就落樓下食大乜樂,老婆25我24,吃後坐陣,街市買兩扎紅莧菜7蚊返歸.
回家3點多,瞓唔好梳化瞓陣,恰醒無所事事,諗起昨日北上,少看集華月傳,於是youtube上追番,一追7點多煮飯,菜料有莧菜,雞腎,雞蛋,鹹蛋同公魚干.



蒜子炒莧菜,

 鹹蛋蒸水蛋,

雞腎爆公魚干,
 
 全豆湯.
 

 
8點半鐘開飯,5個人食1夜返留湯飯餸.

4 則留言:

  1. 碟蛋蒸得滑一滑。
    前幾天聽顧小培博士講,食得豆多原來會有痛風危機。
    你可上網搜索顧小培是誰。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,蒸得幾好,食豆都係喱輪多啲,乜食得多都係反效果,會睇吓

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈!蒸水蛋又文火,似燉蛋來蒸,大火面頭過熟嘛巢皮一樣卦?

      刪除