我的網誌清單

2016年8月4日 星期四

睡來麻麻晨早醒,整朝上網,交屋租,中午落九C,食大乜樂,個仔渡假返,晚餐外賣薄餅餐,5個人食,夜生日快樂.

昨晚早早出埋篇blog,飲了少許梅酒,睇完城寨英雄10點半鐘,we we wa wa未出,我已經都瞓,一覺4點多鐘醒,去個所就瞓不返,真大鑊?無偈為有笠隻耳筒,聽著歌瞓,矇矓的5點多感覺老婆返工,就係咁矇矓又到8點鐘,個女返工我都無阻佢,就賴到8點半才起來.
睡來麻麻,洗面搞早餐上住網食,餐後量血壓119/69-54,今早藥,辦埋大事又10點鐘,今日事上網.
上輪網11點多鐘,恰陣眼睏又12點多,交居要費屋租,交過屋租1點鐘,呵可邊度都不用去,傾盆大雨.
看電視到兩點鐘老婆返,老婆例牌上網遊戲,大概3點鐘問聲老婆點呀?才肯關機落街行吓,落雨私濕,還是樓下大乜樂,大乜樂每人食個下午茶餐,老婆25我28蚊,
 
吃過坐陣,又看吓快餐上的人生百態,看見一幕令人感慨事情,餐聽中央來了一家人,兩個老人家,一個媽咪,三個小妹妹,一個媽咪照顧晒,大女約6,7歲好活躍,穿著對有轆鞋滿場飛,二女細少少坐定定,似乎最乘一個,第三個似乎係弱智,一個媽咪買餐捧餐騰來騰去,大女須然活躍但好生性,要乜攞乜幫足忙,第三個當然會紐計,倒瀉嘢不在話,勞煩呀姐清潔,又哭又嘈,激得個媽咪,整個小妹妹抱去一旁一角,又要個呀公來安撫,唉!幾時都係難為女人.
坐夠離開,行吓惠乜,無嘢啱買,難得落到街,吸吓新鮮空氣,就邨外圍行吓,落雨地方有限,不久以經要返歸.
回家4點40分,諗起對樂其皮鞋,2004年2月6日499元買,由於買得過大,一直未穿過,去年2月個仔結婚,諗住穿一晚咁多,唉!原來鞋唔穿會自動爛,鞋籠腳墊下完部霉晒,當日墊了厚厚紙皮,終完成使命,今日摷回出來係時掉得.

掉鞋後上網寫今日blog,老婆就坐響梳化恰眼睏,問聲佢做乜?佢話無電腦用麻恰眼瞓喎?唉!草草寫埋,比過你用到夠.

6點多啲鐘,個仔同新抱南丫島渡假返,再夜點個女返,買有外賣薄餅餐,

夜點8點40分開餐,飲杯身體健康.

餐後成員生日,生日快樂,身體健康.

12 則留言:

  1. 我屋企四個人,除老公外, 每人有一部電腦,我估香港一般家庭都係咁卦!? 莫非你D子女都唔鍾意上網? 所以屋企只有一部電腦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有電腦不過老爺啫,老婆懶費事等開機啫,同工作無關,好多都唔用,手機代替晒LU.

      刪除
  2. CLARKS鞋都咁化學?祝成員生日快樂,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔出奇呀,我有對舊其樂,好心比過人開工穿,佢後來閙我,話一著成塊底甩咗喎.我剛掉嗰對,外便同個鞋底重OK,但整個鞋籠內軟膠霉晒,當晚墊咗好多層坑紙皮,哈,機械人一樣穿咗成晚.
      多謝祝福.

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,鞋籠內軟墊全部霉晒呀,太耐10幾年,面同底都重OK.

      刪除
  4. 一個媽咪照顧咁多人, 長期都會壓力爆煲.
    家中成員生日, 開開心心食PIZZA, 之後還有蛋糕, 祝成員生日快樂, 全家身體健康.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都見好多,好多無老公,湊大成群仔女,重個個成材.
      係呀生日呀,我都食咋.多謝.

      刪除
  5. 鞋係會老化, 咩鞋都會, d 膠會爛

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,起初都唔相信,原來自動霉.

      刪除
    2. 小時候, 我媽媽有一對涼鞋很喜愛, 不捨得穿, 收埋收埋, 幾年後佢自動爛左, 所以鞋唔著是會爛的

      刪除
    3. 哈!真大鑊,唔捨得,變咗無得著,係呀,我親身睇驗過,好心比對鞋人開工,誰知比人閙,話穿不到一日,鞋底霉到甩咗.

      刪除